Gå till innehåll

Söker sprängskisser C202


Rekommendera Poster

Är det någon som sitter på ritningar till C202?

 

Just nu Är jag vÄldigt intresserad av urtrampningslager och lameller.

 

Troligen blir det till att plocka ner hela vÄxellådspaketet, men om man visste hur det ska se ut och

om man har lite tur kanske det bara Är gaffeln som hoppat loss.

 

Har borrat ett litet inspektionshål undertill i sprÄngkåpan och det ser ut som att någon ring hÄnger löst på axeln.

Redigerad av Rookien
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en kopplingskåpa med arm till salu för vettiga pengar, om något behövs. Finns även i stort sett en ny tryckplatta och ett gammalt men oandvänt svänghjul. Finns även ett urtrampningslager, men vill starkt minnas att det var dåligt. Billigt, då det ändå ligger här och skräpar.

 

Edit: Har även C202 reservdelskatalog, om du skulle vilja kopiera/scanna.

Redigerad av Kjell Niklasson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra bilder SweMob, jag tror att hela urtrampningslagret har delat på sig och ytterringen hänger på axeln.

 

Ska ha dina delar i åtanke Kjell, jag får se vad som behövs när jag har fått isär det vilket blir denna veckan.

även böcker och andra reservdelskataloger kan vara intressant, men jag avvaktar svar från Volvo.

 

Har frågat på lastbils center i GBG idag om böcker, han trodde det skulle finnas, men visste inte hur han skulle hitta dom.

Förhoppningsvis ringer han upp mig igen, men ska fråga på fler ställen i GBG.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...