Jump to content

c202 jp

Korpral
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About c202 jp

  • Rank
    Member
  • Birthday 06/12/1972

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. c202 jp

    LUFOR antennspröt.

    Hej har i bilder af hvad i vil købe? Mvh
  2. Hello i have some parts contact me j-and@sol.dk i live in Denmark JP
  3. Hej Eile Motoren fra Daf 400 varebil er den samme kan der ikke findes noget i England? Har sådan en motor i min for den har de rigtige hk for jeg kan få den besigtiget i Danmark Jeg holder på at bygge det samme som dig er bare gået i stå. mange andre ting at gøre. mvh JP
  4. Hej Har et svinghjul med komplet kobling. ikke nyt. Bor dog ikke i nærheden af gbg. Mail mig dit mobil nummer så sender jeg MMS j-and@sol.dk Mvh Jørgen P
  5. Hello I have the same problem i also need friction plate I have the Sachs number and have call Sachs i germany but the is not making it any more. the Sachs part number is 1861 491 041 and if i Google it i get at number that matches Bedford CF Cant you get parts for them in England?? The pressuer plate and bering from the c303 is the same on the c202 But not the frictions plate I have parts for the c202 if you need any. j-and@sol.dk Best regards
  6. Hello what doo you need? You can mail me on j-and@sol.dk Best regards
  7. Hello You cann take the slave clutch cylinder from the Volvo 940. i think i have other parts contact me on j-and@sol.dk Best regards
  8. Hej der er plads til dobbelt karburator men ikke luftfilter. Jeg syntes ikke det er arbejdet værd at bygge om. i forhold til effekt og justering Mvh
  9. Hej Har også haft et ligende problem med min c202 og fandt problemet i kondensator så jeg skiftede platiner og kondensator. Mvh JP
  10. Hej Mikkel Det kan hun bare gøre men det kræver at du skifter alt olie og filter inden længe da du nedsætter oliekvaliteten ved at blande produkterne. Her kan du købe olie..http://castrolshop.dk/shop/frontpage.html Mvh JP
  11. Det er rigtig som JDW skriver at mange biler står uden aksler fordi de er kørt i stykker men som eile skriver er det et spørgsmål at kontrollere bagakslen jævnligt at der ikke er defekt crackhylsa og hvis man er i tvivl bygger man den om med schims. Når man schimser der holder det jeg har ARB airlockers i min for og bag og det køre fint efter jeg fik den rigtige olie på. Men olien er meget vigtigt at den er rigtig for ellers bliver bagakslen meget varm. Hvis jeg køre bag min kammerat som køre Valp med 80kmt køre jeg 1000omdr mindre i min C202. Mvh JP
  12. Hej Kommer lige med et skud fra hoften : det kunne være det lille 6202 leje i krumtapen der sidder fast ind imellem så køre højgears akslen når motoeren køre rundt. Mvh JP
×
×
  • Create New...