Gå till innehåll

3-dagars offroad 23-25 augusti, Botkyrka MK (Sthlm)


Rekommendera Poster

Botkyrka Motorklubb ligger i södra Sthlm och dom skall ha en stor-träff nu i slutet av augusti. Vore ju jäkla kul om det blir lite fler ansikten och tgb-fordon än dom man redan träffat.

 Jag har ingen direkt anknytning till själva arrangemanget, men gör reklam här i hopp om att kanske träffa några fler härifrån och köra lite tgb ihop i skogen.  :)

 

Dom söker även medhjälpare / funktionärer, om nån är sugen.

 

Saxar tråden från 4x4sweden.se:  http://www.4x4sweden.se/forum/viewtopic.php?f=8&t=45034

 

//mvh.svana ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Grymt väder hela helgen, inte ett moln och typ vindstilla!!!!

 

Jättekul heldag blev det för oss igår, körde hela dagen, väldigt mycket körning och inga stora haverier alls :P

 Körde rätt hårt faktiskt, mycket bergsklättringar och stenruckel hehe. Testade många gränser både jag och micke.

 

>> Kul att stöta på dig Christoffer "chrseg" här i forumet med kamrater och din 11-bil! :)

 

Tack Botkyrka MK och alla inblandade i klubben, och alla andra trevliga personer som var där och körde, snackade och gjorde goda hamburgare ;) .

 Vi kommer nästa gång igen

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trevligt med lite film :wub:  

Det släta berget tidigt i filmen (det du sladdar uppför) är lömskt, jag har kommit upp 1 kanske 2 ggr på dom ca 5 år jag vart på BMK..

Snyggt kört förresten! Det är sånt man vill åt B), tyvärr hamnar inte dom få snygga manövrar man gör på bild & film så ofta... ;)

Vissa tror en inte haha..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:)

 Ingen turbo där än, bara B30 orginal.. 

Men motorn fick ett annat fint ljud när han tog bort orginalfläkten till kylaren och ersatte den med en elektrisk istället. Större generator och en styrservopump kan vina lite också, troligen det som påminner om "turboljud" ibland. 

:wub:

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trevligt med lite film :wub:  

Det släta berget tidigt i filmen (det du sladdar uppför) är lömskt, jag har kommit upp 1 kanske 2 ggr på dom ca 5 år jag vart på BMK..

Snyggt kört förresten! Det är sånt man vill åt B), tyvärr hamnar inte dom få snygga manövrar man gör på bild & film så ofta... ;)

Vissa tror en inte haha..

Jag trodde väl inte att det skulle gå faktiskt. Det var ju vinna eller försvinna som gällde i tankarna.. :lol:

 

 Som du skriver om bild och film..exakt så är det ju. Det är smidigt att kasta ut co-drivers med kamera när man känner att det närmar sig nåt kul. :P

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...