Gå till innehåll

20 bil behövs av Filmpolis.se lördag 14sep - sön 15sep


RRP Taksi

Rekommendera Poster

Hej alla glada.

 

Filmpolis behöver en 20 bil från 08:00 lördag morgon 14:e september till13:00 söndag 15:e september.

Plats centrala stockholm. Vi hämtar och lämnar i länet.

Arvode 3000:-+moms.

 

Mejla gärna asap till koordinator@filmpolis.se eller pm:a tel. så ringer vi upp.

 

/Jottis, koordinator, Filmpolis.se

 

www.facebook.com/filmpolis 
www.twitter.com/filmpolis 
 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja inte så många som äger en 20 bil i regionen, som skriver om det här för tillfället i alla fall.

Kom att tänka på "skytteföreningen" de äskade till sej en hel del fordon från försvars makten tidigare, men det har varit tyst från dem ett tag. och det var länge sedan de var inloggade. kontakt infon är lite dålig men de kanske svarar på PM.

 

Jag kan höra med en jag vet av, men lovar inget då det är med väldigt kort varsel.

MVH H.Hansen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska ha plats f 18 pers.. Kan funka m 221 eller liknande.

Helst ett fordon m plats f minst 15 pass, kan ta 4 i min 1111.. Vi ska köra ut några 08:or som ska smaka på överlevnad.

 

>>Svana, ha inte du en 13 helkaross? Hu många pass??

>>Va dum ja e: "TRE hjulaxlar i skogen är manligt! Tgb 13 helkaross in my life!!"

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitt plats för 5 bak å 1 + förare fram. Så då behöver du några 13 bilar. Det finns samma antal platser i en 11 a mindre last utrymme bara.

1314 sjukransport skåp 7 bältade platser i skåp 1 passagerare å förare fram i hytten.

Jag har inte lyckats nå han jag vet av med 20 bil tyvärr.

 

Trodde ni behövde ev viss modell för en inspelning.

Men det blir nog inte lätt att hitta minst tre bilar enbart för person transport tills i morgon kl 8

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...