Gå till innehåll

Någon som skall till Ränneslätt "Eksjö" Midsommar ?


Rekommendera Poster

Hallå är det någon härifrån som skall till Ränneslätt i Eksjö på deras midsommar körning?

De tog 500 kr för hela helgen såg jag, 

Någon slags nattkörning midsommar natten 22- ?

Körning 9-16 tror jag på lördag + tippsrunda då

Körning 9 -13 på söndag om jag ej minns fel.

 

Har fått fritt så jag kommer köra ner på fredags kvällen och hem söndags morgon, eller lördags kväll beroende på om jag orkar lasta skåpet på lördagen. :)

Skall ta med Skåpet mot mitt nya hus när jag ändå är ute på rull, Det är dags att börja styra över saker mot Bjälbo nu  ;)

 

H,Hansen

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trevligt, då blir vi några med "riktiga Volvos" där i alla fall, jag lastade skåpet på flaket i går, 

2014-06-18 09.37.27.jpg

Vart en stressig vecka då jag hamnade på en 100 mils tur för att kolla på en traktor, samt hjälpa en kompis köra hem en bil från Bollnäs,

Men jag borde hinna få i lite små krafs så jag kan sova i skåpet och köra ner på fredagen, blir nog sent, men det gör inget, ner kommer jag i alla fall med 13 bilen,

Skall bara fira midsommar eftermiddagen med dottern, köra 9 mil till Olerum och lasta om samt packa 13 bilen och köra 12 mil ner så det blir nog bra  ^_^

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo jag såg er i skogen men det var lite trångt på slingorna.

Letade efter er på eftermiddagen/kvällen, behövde ett oljefilter efter ha badat lite väl med bilen, men det löste sej ändå, Mini och hans syrra fixade filter och den extra olja jag behövde efter ha tömt motorn  :P

mms_img117179938.jpg

DSC_0803.JPG

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja det stod ju vad , så något mer på skylten, första vadet gick bra, men när jag gick ner där upptäckte jag det för sent, När jag lade i backen så flöt bilen redan och allt längre ut  ^_^

Jag borde ju ha räknat ut det när det stod något annat på skylten också, Jaja jag var inte ensam om att "tvätta" bilen där, hörde om 3 till som provat flyt förmågan på sina bilar på samma ställe  :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...