Gå till innehåll

KÖPT! Svets, motorlyft, motorstativ och div verktyg


3315

Rekommendera Poster

Söker nu lite verktyg och saker till verkstaden, anledningen till att jag annonserar här trots att det inte är speciella tgb-saker är att folket här verkar ärliga och trevliga  :wub: 

 

Kanske ingen som vill bli av med sina grejer men det är värt ett försök! Kanske någon som känner någon som känner någon annan som vill bli av med det jag söker!

1. En migsvets, måste vara enfas. Gärna ESAB, Telwin eller Kempi om det är till rätt pris gastub är inget måste men går bra.
Är inte ute efter de allra billigaste migsvetsarna för flusstråd men biltemas dyrare varianter går bra till rätt pris.

2. Motorlyft/Verkstadskran, helst biltemas/julas eller annan modernare - ingen gammal sak. Får gärna vara ihopfällbar och ska fungera.

3. Motorstativ, samma som ovan, gärna något hyfsat nytt och inga hemmabyggen.

4. Avlastningsvagn, montörsvagn och arbetsbänk (metall). 

5. Blocknycklar, storlek 20 och uppåt. Köper gärna många om det är till rätt pris, märke är ganska oviktigt men bacho föredras, roligare med olika nycklar en nya tråkiga saker :P .

6. Är även intresserad av övriga verkstadstillbehör och verktyg, skiftnycklar, diverse andra handverktyg och tryckluftsverktyg är av intresse. Skulle du ha biltemas stora blåa hylsnyckelssats över är det också intressant.

Jag finns i södra Skåne och letar helst här i trakterna om du inte kan tänka dig att skicka sakerna. Jag vill inte betala väldigt mycket så dyra industrisvetsar är inget för mig. 

 

Kontakta mig via PM så hör jag av mig!

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla på JULA nu de säljer  Avlastningsvagn, montörsvagn  "skåp på hjul" till bra priser just nu.

Var på Swedols katalog släpp i går och kunde nog ha ruinerat mej där om jag köpt allt jag vela, synd det bara var för en dag 

Men mycket var till rea då det gamla skall sälja ut nu. så ett besök hos den kan vara en ide

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...