Gå till innehåll

Köpes: TGB11/13/20 motorhuvsmatta


Wingflyer

Rekommendera Poster

Renoveringen av min TGB13 börjar närma sig slutet. Saknar ett par detaljer, hoppas någon kanske har i bra-att-ha-gömma:

 

 

Höger och vänster främre blinkerslyktor (Volvo nr 638028-1)

Körriktningsvisare 638028-1.JPG

 

 

Saknar också gummimattan över motorhuven (Volvo nr 644660-3) och isoleringen under denna. Har fått en matta av Hasse H som kanske går att laga, men skulle behöva en i nästan nyskick.

Gummimatta 644660-3.JPG

 

Jättetacksam om någon kan släppa något av ovanstående!

 

Kontakt via PM, mail sten(a)stonab.se eller 0 70 55 47 000

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hej Putte!

 

Tack för tipset! Igen! Men jag har sökt igenom ebay.de flera ggr de senaste veckorna, drygt tusen delar till Unimog 404 finns listade. Dock ännu inga blinkers som de på 11/13/20.

 

Är det möjligen de här du menar?

http://www.ebay.de/itm/BLINKLEUCHTE-0005444530-FUR-UNIMOG-404-BESTEHEND-AUS-0005444930-UND-2-GLASERN-/301676530992?hash=item463d528d30

De är ju för utanpåliggande montage. Jag behöver kompletta lyktor inkl pottan, insatsen, packningen, glasen och sargen.

 

Tacksam för tips, som sagt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo det är dom ja tänkte på. Jag tänker byta ut mina original mot andra lampor. Ska kolla skicket på mina så kan du få köpa mina original. Skicka ditt telenr till min mail så kan ja skicka några bilder till dej.

putteredberga@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...