Gå till innehåll

Vad är det här för slang?


Rekommendera Poster

Kan det vara en slang för att leda bort vatten ifall motorn kokar?

Vad/var sitter den fast i?

 

Mmm, det var något jag också funderade på. Men om det kokar ska det inte ta sig ut via locket till kylaren? Slangen far som sagt upp och av det jag kan se så går den upp till kylaren. Ska kolla bättre när jag fäller hytten någon dag. Tänkte mest om någon visste redan på förhand vad det var :)  Har alldeles för mycket tid att hänga på internet på jobbet  :ph34r:

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mmm, det var något jag också funderade på. Men om det kokar ska det inte ta sig ut via locket till kylaren? Slangen far som sagt upp och av det jag kan se så går den upp till kylaren. Ska kolla bättre när jag fäller hytten någon dag. Tänkte mest om någon visste redan på förhand vad det var :)  Har alldeles för mycket tid att hänga på internet på jobbet  :ph34r:

Precis som jag ^_^  Varför anstränga sig, läsa instruktionböcker och felsöka när man kan få andra att göra det :lol:

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...