Jump to content

Recommended Posts

Posted
1 timme sedan, Torgeir Vikane säger:

Skulle gjerne hatt bildene til denne tråden. 

http://terrangbil.net/forum/index.php?/topic/3341-tgb13-crew-cab/

Tyvärr låg dem på  en fotodelnings sida. Början till molnlagring typ, Pix Box hette det som många av oss använde. Men helt utan förvarning stängde den ner. Och alla länkarna till fotona blev förstörda. 

Erik var med och startade forumet med Andras och Daniel . Vi som postade mycket och länkade med foton. Fick där en omöjlig uppgift. Det var flera års skrivning med foton som blev raserat då fotona försvann. När det blev möjligt att ge medlemmarna mer foto utrymme. På själva forumet . Hade ingen tid att leta på foton och skriva om allt.

Möjligt du kan kontakta Erik för bilder. Han har dem säkert kvar. Men att återställa  den till rätt text remsa. Ja det kommer nog aldrig hända tyvärr.

Vet att jag skulle behöva månader med att bara leta foton och få de på rätt plats igen. Pm jag skulle prova återställa mina trådar om byggen och resor. Bara på det jag postat.

De är nog borta för evigt tyvärr.

Mvh H.Hansen 

Posted

Okei. Det var tråkigt. Skulle gjerne hatt kontaktinformasjonen til Erik så jeg kunne ha hørt om han hadde bildene. Jeg prøvde å sende han en melding her på forumet så jeg håper han fortsatt er aktiv..

Tusen takk for svar!