Gå till innehåll

Världens Snyggaste Terrängfordon?


Gäst Lasse

Rekommendera Poster

Lasse... vi kan göra en elektroniskröstning när vi har ett antal fordon på plats.

Så långt ser listan ut som följer:

 

- Mercedes Benz G4 Offroader

- Hummer H1

- Sugga

- Willys

-

-

 

 

- Mercedes Benz G4 Offroader

- Hummer H1

- Sugga

- Willys

- Vityaz DT-30PKE1

-

-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta var en tam modell av Porsche,

 

men jag ser fördelarna ingen skatt eller besiktning, billig i drift plus att den fixar gräsmattan PDT_Armataz_02_11.gif

 

 

 

Hur räknas en sån där 4x6?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Denna är ju rätt så snygg

 

 

Men beställde inte Bundeswehr ett gäng 928'or med terrängdäck, var väl REK styrkorna som skulle ha dom när de körde förbi militärkolonner på Autobahn? Typ 25-30 år sedan?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Men beställde inte Bundeswehr ett gäng 928'or med terrängdäck' date=' var väl REK styrkorna som skulle ha dom när de körde förbi militärkolonner på Autobahn? Typ 25-30 år sedan?
[/quote']

 

 

 

Detta är den enda MilitärPorshe jag känner till

 

Porsche_597.jpgStewz2007-12-15 19:08:54

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Men beställde inte Bundeswehr ett gäng 928'or med terrängdäck' date=' var väl REK styrkorna som skulle ha dom när de körde förbi militärkolonner på Autobahn? Typ 25-30 år sedan?
[/quote']

 

Detta är den enda MilitärPorshe jag känner till

Porsche_597.jpg

 

Ok... då toppar den listan över de fulaste då PDT_Armataz_02_05.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Runristaren
Hördu... Runristaren -inte får du slänga upp en bild på en så fin 912 ... det är ju fusk... otillbörlig påverkan PDT_Armataz_02_26.gif

 Brutte meddelar att han tackar för uppskattningen' date=' han anser inte att han fuskat på något sätt. Han svarar bara att det är svårt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst[img']http://www.terrangbil.net/_forum/smileys/PDT_Armataz_02_03.gif[/img]. Han muttrar något om perfekta generna och jag kan bara hålla medPDT_Armataz_02_02.gif.

 

Tänk att man kan bli så pallrig över en hög med järn, men det kan inte hjälpas, han är min, han är min, bara minPDT_Armataz_02_01.gif.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En sådan tror jag vi har på föreningen' date=', ska igång och besiktas framöver,, [img']http://www.terrangbil.net/_forum/smileys/PDT_Armataz_02_05.gif[/img]

//Danne

 

Fräckt. Har aldrig sett en igång bara. Skulle varit roligt och sett en i drift

Är ju en 7 tons pjäs.

 

Dom man ser brukar vara en del rostiga. Men där finns en på

pansarmuseumet på axvall som är i bra skick vill

ja minnas.

Lycka till

 

Mvh Arnberg

 

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej!<?: prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Vad tror ni om att dra igång en omröstning för att utse †Världens Snyggaste Terrängfordonâ€â€¦ PDT_Armataz_02_36.gif

 

- Jag tänkte så här' date=' vi börjar med att lägga in en bild på det fordon vi â€anser†som snyggast. Bilderna kan komma från nätet eller från ert egna arkiv, det spelar ingen roll!

 

Berätta gärna lite om fordonet. När â€inströmningen†av bilder avtagit lägger vi upp en ny tråd där vi röstar.

För att detta inte ska bli en â€Hyllvärmare†kan vi kanske bestämma att Julafton är sista inlämningsdag, omröstningen kan sedan ske fram till nyår.

 

1 Januari 2008 kan vi stolt utse Terrängbil.net´s â€Världens Snyggaste Terrängfordonâ€. [img']http://www.terrangbil.net/_forum/smileys/PDT_Armataz_02_43.gif[/img]

 

- Hoppas idén faller er i smaken.

 

Mitt bidrag blir Mercedes Benz G4 Offroader – 1939

 

Mvh /Lasse

 

Ska vi fortsätta med inlämning av bidrag någon vecka?

 

Hej!

 

Mening var att sista inlämningsdag skulle vara julafton...

 

På julafton satt jag på tåget från Göteborg till Boden. Sen var det insjuknande här hemma, så allt "känns" lite efter, man har som missat allt... PDT_Armataz_02_06.gif

 

Är det okey att förlänga inlämningstiden till säg 10/1 2008 och sedan köra omröstningen!

 

God fortsättning

 

/Lasse, friskare nu
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...