Gå till innehåll

Världens Snyggaste Terrängfordon?


Gäst Lasse

Rekommendera Poster

Gäst monkysa

Militär_Trabant_1.jpgKlassar man denna som världens snyggast eller fulaste ? PDT_Armataz_02_03.gif

Jag tycker inte att den e ful' date=' å inte snygg heller [img']http://www.terrangbil.net/_forum/smileys/PDT_Armataz_02_11.gif[/img] jag tycker att den ser lite gullig ut PDT_Armataz_02_11.gif taklucka å allt! ser ut som en efterträdare/förträdare till nån volvo 140/240 el. liknande har ju rätt färg också!
monkysa2008-04-04 22:52:25
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Om bilden inte är fejk tycker jag det är synd att slakta en GT för det ändamålet. PDT_Armataz_02_14.gif Men ball kärra om man ska vara lite udda i raggarstråken på stan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

Hm såg en med cadilac Eldorado kaross på för 22 tusen för två år sen,

Jo ha begäret väktes, men jag vet inte vilken det var mest synd om valpen som hade givit drivlinan med förlängd ram eller cadilacen som gav karossen PDT_Armataz_02_36.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Ake64

Det är nog inte så ovanligt. Jag minns bla en grön mustangkaross på en monstertruck som figurarade flitigt i 4WD runt 1990. Den höll till i Ed om jag inte minns fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...