Gå till innehåll

Värn safari


Gäst Guests

Rekommendera Poster

 

Hej!

 

- Jag har programmet inspelat om någon missade det.

Det är på lite drygt 100 MB.

 

PDT_Armataz_02_43.gif /Lasse

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Lasse

 

Tack men det e lugnt för min delPDT_Armataz_02_02.gif

Finns på svts sida

 

Här kommer lite filmer om hur vårt luftförsvar fungerade en gång i tiden

Våra bergrum rrgc

 

Mvh Arnberg

 

 

Tack för trevlig info!

 

Min första datautbildning gick jag 1978' date=' och det var Alfaskop som anordnade denna. Varför skriver jag detta då? - Jo, veteranklubben Alfa som finns i din länk (medlemmarna) hade nog stor del i den... [img']http://forum.terrangbil.net/smileys/PDT_Armataz_02_30.gif[/img]

 

Okey, SVT har serien i sitt arkiv! - Man lär sig något nytt varje dag. Trevligt av SVT att arkivera till de som kanske missade ett avsnitt...

 

Trevlig Fredag /Lasse
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var står 103:an? Ser ut att vara en prototyp tycker jag.

103:an står som monument nere vid dammåkra på ravlunda skjutfält.Prototyp eller inte det kan jag inte svara på.Men det e en A-modell och utan schaktblad och förvaringslådorna baktill så den ser lite skum ut. Bajon12008-10-03 16:57:47
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Protiwa

Ravlunda var man i några gånger under värplikten PDT_Armataz_02_30.gif Revinge var man en del också.

Ja, den ser lite annorlunda ut utan schaktblad och lådorna. Banden ser också annorlunda ut. Gummipuckarna är delade, inte en avlång som på bilderna. Det kan vara så att det är en tidig modell.

 

IMG_1653.jpg
Protiwa2008-10-03 17:19:22
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...