Gå till innehåll

Ärtsoppeträffen 2008


Gäst pv-jeep

Rekommendera Poster

Gäst pv-jeep

Välkommen till årets Ärtsoppeträff 2008

 

Fredagen den 12/9 börjar vi kvällen med en nattipspromenad kl 21.00 och kör tills alla frågor är lösta eller grillsuget blivit för stort. Anmälan kommer finnas i kioskvagnen på Larsabygget där man betalar träffavgiften samt får sin tipslapp för nattens körning. Grillen kommer att vara tänd för hungriga och även pannkakor kommer finnas för träffdeltagare.På Lördagen 13/9 09.00 börjar frikörningen på området och regler angående detta finns att läsa på vår hemsida.Kioskvagn kommer att finnas som vanligt. Körningen avslutas kl 17.00. Under dagen serveras ärtsoppa och detta ingår i träffavgiften 300kr. Prisutdelning kl 15 för nattens och dagens tipsrundor med fin fina priser. Träffansvariga Berne Spånglund och Hans Andersson. Kontakttelefon tillsvidare 0708902150 ,ATV och andra oreggade leksaker vill vi att ni lämnar hemma. Påställt och försäkrat samt nykter chafför gäller som vanligt.

 

Mvh Daniel BJK

Andreas.E2008-08-21 09:52:29
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Fredrik L

Har ju ingen vinch så en sådan behöver jag ingen PDT_Armataz_02_10.gif

 

Erik..när du tröttnat på att åka omkring på susukki vägarna så kan du flytta över till min bil PDT_Armataz_02_07.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Du känner inte Bröderna Smurf, men å andra sidan tror jag de drabbas av en överraskning av Bråt. PDT_Armataz_02_07.gif Ska bli skoj å se deras fejs. Jag tackar och bugar för samtliga sitserbjudanden, det är tydligt att jag inte kommer sakna åkmöjligheter. Jag har högtidligen lovat mig själv att jag ska KÖRA min bil den här gången och dessutom har jag lovat min kusin högerstolen, så det ska mycket till om jag ska missa. Men som sagt var, den senaste tiden har min "garageplats" varit i klass med underlaget Noak rattade sitt fordon på och då är det bökigt att bli färdig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Chrille

sålänge det inte lutar en alldeles faslig massa så man riskerar ramla och slå sig och bilen fördärvad så ska vi nog hänga med er trots avsaknad av stödhjul PDT_Armataz_02_11.gif Är det bara massa lut & stup så tänker vi sitta i THVn och dricka pilsner PDT_Armataz_02_02.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst robban.f

Detta låter fantastisk kul att träffa alla goa gubbar.

Smurfarna sittandes i rusvagnen, drickandes öl PDT_Armataz_02_07.gif och Erik med eget fordon.

Jag kommer springa runt med kameran i högsta hugg. Detta kommer jag inte missa.

Förhoppningsvis har jag fått igång drivning på alla fyra på min jänkeburk, så hör ni v8:an så tjoa till på mig.

Får se om jag kan komma både fredag och lördag. Siktar på det.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Daniel.H.

modi_msn.JPGHihihi sitter och flinar och små skrattar och önskar att det vore torsdags kvällen innan res dagen! orsaken till att jag är lite frånvanade här ligger med ryggen mot mig och skrattar just nu inte lika högt efter som det var jag som vill lägga mig nyss men måste ju skriva lite här nu när man fick så rolig läsningPDT_Armataz_02_10.gif ser fram emot denna träff riktigt mycket! jag och polarn kommer med min tretton med campern!!!! kanske åkandes i 30kmh med bröderna smurf!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst robban.f

Muhaaa !!!! PDT_Armataz_02_11.gif

Jeepskrället driver på alla fyra igen.

http://www.forslundfoto.se/showimg.php?file=/Motorsport/4x4/Jeep%20Grand%20Cherokee%20V8/haveri/kardanbyte.jpg

Nya kardanen är på plats. Passar som handsken och allt fungerar som det skall.

Mina Cooper STT är monterade igen och tanken är full.

Hur många dagar är det kvar till träffen ?

PDT_Armataz_02_08.gif

Skall ladda kamerabatterierna och göra rent objektiven.

Kanske skulle man montera några fler extraljus i väntan på nattorientering...PDT_Armataz_02_10.gif

 

Vad skall man göra nu då ? Kanske skulle fortsätta mitt garagebygge PDT_Armataz_02_01.gif

Får väl traska ut och måla panel eller nåt, nu när bilen är klar.

 

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Portalpalme

Jag kommer som vanligt.Men på denna träff hjälper jag till så det blir inte så mycket kört.Jag kan rekomendera er nya som inte kört i borås förut att köra tippsrundan.Då får man lite överblick på området.Vi ses på träffen mvh Palme 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst pv-jeep

Jag har felat och jag ber om ursäkt... Jag skrev att det kosta 300kr att köra på Ärtsoppeträffen men det verkliga priset är 200kr. Ber om ursäkt och hoppas ni kommer ändå....PDT_Armataz_02_15.gif Mvh Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...