Gå till innehåll

Ärtsoppeträffen 2008


Gäst pv-jeep

Rekommendera Poster

Gäst M_Sixten

Hej

Det är otur att den krockar med Nsor klubbträff

 

vi kör den 13-14/9 på berget (ränneslätt)start kl 10:00 den 13/9

 

och det går att campa där

 

 

sen lite senare har vi i lilla olseryd den 15/11 startar kl 10:00

 

 

och fika är ju inte dumt att ha med sig

 

mojje

 

0702525691

 

Mvh Martin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte rulla ner min 13 på jumbotrailern min så det finns plats kvar om man inte vill slita på däckenPDT_Armataz_02_01.gif Bara att höra av er på forumet eller 0702138051 Trvlig helg på er

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för erbjudandet Sam, det uppskattas stort! PDT_Armataz_02_43.gif Nu är det så att det verkar som så att Daniel.H skall hjula med oss ner redan på Torsdagen. Vi har tänkt övernatta någonstans på vägen och eventuellt smaka på en öl på kvällen PDT_Armataz_02_11.gif.  Skulle det nu inte bli så så har vi ju ändå THV'n med oss, går den upp på trailern oxå i sådana fall?

MVH

Chrille
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo men självklart går den upp med' date=' den e ju lång trailerna och JA, ni får sitta i thv'n om ni vill[img']http://forum.terrangbil.net/smileys/PDT_Armataz_02_11.gif[/img] Holms bil får plats me.. 

Jisses, va e de för ett as?! Nu låter det absolut intressant :) Isf skulle vi kunna hjula ner till jkp och sova nånstans där och åka med dig till borås på fredagen. När räknar du med att ge dig av?

 

MVH

Chrille

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst FormerMazda

Och vad vill du ha betalt för detta?

Låter riktigt intressant nu! Bra att spara på bilen dessutom!

 

Fast vi skippar nog att sitta i THV'n dock. För om det är den lastbilen jag fick se med Erik, då vill vi nog sitta i kupén med rutorna nere! PDT_Armataz_02_11.gif
FormerMazda2008-09-01 21:05:38
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Daniel.H.
Ska du åka med den Daniel? Kommer du bara bli avis då den låter som en lastbil ska. PDT_Armataz_02_01.gif

Okey ursäkta min stöddighet nu men titta i fronten! obs den är icke dekal trimmad! fast lite rätt har du ljudet saknars än men kanske ev att det ska gå att få lite sång i denna mePDT_Armataz_02_02.gif fast med en katalysator med prislappen 47500:- plus moms så leker man inte hur somPDT_Armataz_02_10.gif plus effektbegränsare om man rundgår den= 40% effekt förlustPDT_Armataz_02_06.gif någon mer än jag som tycker det är mycket el i dagens lastbilar!?

fast den går fin fintPDT_Armataz_02_02.gif

scania_R500.JPG
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg eran betongbil på elmia, helt klart läcker... Jo tanken är att rulla ner på fredag dag eller eftermiddag, beror på när jag kommer hem. Har ju inte fasta arbetstider direkt. Jo men fredag ca 15:00 ifrån jkpg.. Eller vad säger mina herrar? Vi splittar på dieselnPDT_Armataz_02_02.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Hörru Daniel, släng in lite bilder på det där bygget på lämplig plats va!? Ta inte bara med bilder på det du inte gjort själv nu, utan lite från insidan med. Å Sam kan ju hetsa med lite bilders på sin! Å en ljudfil från er var så vi kan jämföra lite... PDT_Armataz_02_23.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Daniel.H.

hehe va ska du sova?? jag har sittplats i campernPDT_Armataz_02_05.gif

pratade med sam innan han pratade om att åka hem redan på lördagen. så hur gör vi!?? jag försökte ringa crille innan men icke med framgång.

men det är ju bara måndagPDT_Armataz_02_10.gif fler som reser vägen förbi nässjö,jkpg mot borås?

mvh Daniel
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst FormerMazda

Sova? Nääe, alltså, sängen ska ju fungera som soffa när vi sitter o ljuger nätterna igenom! PDT_Armataz_02_07.gif

 

Åka hem på lördagen!? Näe det går ju inte!

Men visst, det är ju ändå en resa vi sparar bilarna på att åka med sam dit. Sen får han väl åka hem själv då.

Chrille sitter i slips-möte idag.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst FormerMazda

Självfallet. Vem vet, är det bara ett stenigt lerhål så är man kanske inte sugen på att köra där ändå.

Vidare, du skulle inte kunna göra en ungefärligt bränslenota för oss som åker med? Vi är väl 3 ekipage iallafall. Men nåt så man kan få en liten budget för helgen tänkte jag.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Daniel.H.

hehehe jag säger så här: torsdag kväll är jag och tomas ganska intresserade av att åka vore skoj med en grillkväll extra! men får vi fin "taxi" till borås och hem på söndag kan det ju vara värt att åka en extra personbil upp, men om jumbon reser hem söndag känns det tokigt att ha åkt bil och tretton upp. summa sumarum går jumbo"taxin" fredag-söndag åker jag nog den annars hjular jag! det gick fin fint sist!!! och bilarna lär inte slitasut på en borås resa PDT_Armataz_02_05.gif

mvh!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...