Gå till innehåll

Ärtsoppeträffen 2008


Gäst pv-jeep

Rekommendera Poster

Ja, så trevligt då PDT_Armataz_02_05.gif!

 

Nattkörningen då? nån som vill ha en medpassagerare?

 

(sen om jag tar bilder, ska jag försöka få in dom (plus renajsträffens (plus de sista av danmarksbilderna)) tämligen direkt efter träffen... Trots att jag har lika många läxor som på dagis så har jag ingen tid till att trycka framför burken... PDT_Armataz_02_08.gif (vart tog den tiden vägen?? status: 16 år och redan senil... PDT_Armataz_02_10.gif)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allmän fråga:

När kommer ni att dyka upp ikväll ?

 

Tänkte måla lockläkt in i det sista. Vet ju att körningen börjar 21.00, men det hade varit kul att fota lite innan alla kört sönder PDT_Armataz_02_10.gif

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prognosen var klockren. Kallt som fan nattetid, men HÄRLIGT väder dagtid, RIKTIGT träffväder, hur bra som helst! Träffen var kalas, körningen kalas, bilen kalas, polarna kalas. Inte kalasfulla dock, inte ens FormerMazda och Chrille som hotat med att sitta i husvagnen och sura om det lutade för mycket eller var en sten i vägen. Alla verkade nöjda och från mig kommer lovsången: JAG HADE SÅ VANSINNIGT ROLIGT!!! Vi ses i skogen snart igen, var så säkra.

 

Återigen ett suveränt jobb av Borås Jeepklubb, mästare i offroadträffarrangemang! PDT_Armataz_02_43.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst FormerMazda

BJK gjorde ett toppenjobb! Och valuta för pengarna, det fick man!

 

Borås som område var jäkligt stenigt och förbenat brant! Men tilltron till 11:an har ökat nåt otroligt mycket! Att vi sen hela tiden åkte med BARA 13-bilar, det sänkte ju inte självförtroendet, eller förtroendet för 11:an. Det var väl några nedstigningar vi undvek, och nån uppstigning vi inte fixade. Men det fanns ju ställen där en del 13 backade ur (*host* Erik PDT_Armataz_02_11.gif) där 11:an visade var skåpet skulle stå! Haha, sicken ordvits..

 

Men generellt, toppen väder! Hade värmen funkat så hade det varit ok på natten med. Men det är väl synd att gnälla då det fanns polarbjörnar som Rune som sov i tält. Respekt!

Och, vi ses nog igen på nån stenträff i bråt!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här var min första terrängträff och terrängkörning överhuvudtaget. Och jag hade skitskoj, synd bara att 7 åriga dottern blev åksjuk (läs skraj) efter 200m på snitslade banan. Hon och min kompis fick gå en sväng, sedan visade det sig också att vi hade kommit in på den svåra banan och inte den lite enklare tipsrundan. Efter andra frågan (jag säger maila UD på den frågan) hittade vi en "enkel" väg därifrån. Kompisen rekade lite - "sväng vänster in på grusvägen så kommer du ner på planen igen" och där tror jag min C202 stod på nosen en liten stund när det kom en grop mitt i vägen. Jag kan säga att jag tvekade och ångrade vägval några gånger och backade tillbaka, men med mer rutin så klarar nog bilen ganska mycket, mer än jag hade trott.

Eftersom det är min bruksbil som används nästan dagligen så fegar jag lite mer för jag vill inte förstöra för mycket.

 

Tack för en kul träff - det här var första gången, men inte sista.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...