Gå till innehåll

terræncamper


Gäst Christian

Rekommendera Poster

  • 2 weeks later...
  • Svar 316
  • Skapat
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Gäst Christian

Åhhh nej! Da jeg var i militæret (´97 og igen i ´99-´01) talte vi altid om at siden Sovjet var væk var den største trussel at "Håkan går over Sundet igen" PDT_Armataz_02_11.gif

 

Men hvad har du planer om at invadere Hasse?

 

Jeg plejer at møde rigtig mange af dine landsmænd på Roskilde... PDT_Armataz_02_10.gif
Christian2009-01-20 00:08:14
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åhhh nej! Da jeg var i militæret (´97 og igen i ´99-´01) talte vi altid om at siden Sovjet var væk var den største trussel at "Håkan går over Sundet igen" PDT_Armataz_02_11.gif

 

Men hvad har du planer om at invadere Hasse?

 

Jeg plejer at møde rigtig mange af dine landsmænd på Roskilde... PDT_Armataz_02_10.gif

 

Vi kommer i kollon över "broen" och beger oss neråt landet för att inte förläggning på en camping som LTGB912 har koll på PDT_Armataz_02_05.gif   har vi tur så kommer merparten av TGB.net folket med över  PDT_Armataz_02_44.gif

 

Roskilde:  Lera =) massa folk :(   inget för mig tyvärr ;)
Hasse2009-01-20 23:23:52
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Christian

 

 

 

YAHOOOO!!!

 

P1240068.JPG

Så lykkedes det! Vi er nu de heldige ejere af dette  smukke eksemplar:

8680 km

to reservehjul

snekæder

håndlamper

bårer

+ lidt andre småting

 

Vi kørte den godt 150 km hjem, med ca. 82/83 km/t, og var et par gange oppe på 90.

Den kørt rigtigt fint, skiftede gear godt, bremsede fint osv.

Alt i alt en rigtig positiv oplevelse!!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Grattis! Den där (eller en med liknande målning???) har jag för mig jag såg till salu för nåt år sen. Eller är det nån här som visat bild på den? Påminner om Sjöräddningssälskapets bilar.

 

Lycka till! PDT_Armataz_02_43.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Ltgb912

Tillykke med den Christian, hvordan er det med indregistreringen i DK?. Vi har kiget lidt i den retning i forbindelse med vores rørhøster-firma, men har ikke rigtigt kunne få en melding fra Færdselsstyrelsen

MVH

Bent
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser ut att vara sjöräddningssällskapets märke som sitter baktill på skåpet.

 

ssrs_ettan.jpg

 

Rätta mig om jag har fel PDT_Armataz_02_02.gif

 

Grattis till en fin bil PDT_Armataz_02_44.gif
Bajon12009-01-24 20:58:48
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Christian

Tusind tak alle sammen!PDT_Armataz_02_11.gif

 Ja, det er en tidligere sjöredningsbil, Ham vi købte den af kommer her på forummet under navnet Mee, men hedder Stefan. Fin fyr og god at handle med!

Oprindeligt havde militæret givet den til SSKS, som så har malet den om. Men efter et stykke tid fandt man ud af at der ikke var brug for den, og solgte den til Stefan, som så har solgt den til os.

 

Når man nu har siddet og kigget på 100 grønne, så ser den lidt forkert ud i gul og rød, men man vender sig til det!

 

Vi er ihvertfald glade for den!!!PDT_Armataz_02_02.gifPDT_Armataz_02_02.gif

 

Bent: Mht indregistrering i Danmark er der flere indregistreret her, der er bl.a. en på den blå avis som er godkendt, men trænger til et syn. Jeg kan finde et telefonnummer til ejeren hvis du er interesseret?

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Når man nu har siddet og kigget på 100 grønne' date=' så ser den lidt forkert ud i gul og rød, men man vender sig til det!
[/quote'] Kan ju alltid måla om den till grön igen....PDT_Armataz_02_05.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...