Gå till innehåll

Pinse/Vårtreff på Trandum - Norge


Gäst Andreas.E

Rekommendera Poster

Gäst danneape

Har nästan packat klart,, ska in till föreningen och hämta ett 12 eller 20 tält i kväll bara,,

Maten lastar jag in te möran innan vi åker, vid 10-11 ungefär,

//Danne
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

Då var man på plats på Trandum sedan några timmar. Ett stort område är markerat så att Terrängbil.net kan samlas. Bara ta kontakt om ni behöver någon hjälp.

 

20090528145.JPG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

ÅÅÅÅ avundsjuk jag NÄÄÄÄÄÄÄ

Nu får ni ha det riktigt kul och trevligt i hegen alla som skall dit PDT_Armataz_02_44.gif, Ja ni andra med också naturligtvis PDT_Armataz_02_12.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

Då var det morgon på Trandum. Den första patrullen från Borås kom in i lägret klockan 02:00 och satte upp tältet. Lastbilen med terrängbilar på rullade in klockan 04:00.

 

Nu stundar frukost, sedan skall vi ut och leka. Jag skall ut och ordna med tävlingen vi och HMKF skall ha PDT_Armataz_02_44.gif

 

20090529146.JPG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Seglarn

Jag säger detsamma. Hinner tyvärr inte, håller på med sista utrustningen av Toyotan före Afrika expeditionen. Ser dock fram mot en höstträff

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst mattias

Tog en köpp kaffe med hicke och danne innan dom drog iväg. Tänkte visa ungarna Tatran som skulle möta upp med hicke å danne,men då fylldes bilen av en lukt från en full blöjaPDT_Armataz_02_18.gif.Blev tvungen att retirera hemmåt.

Ska iväg och hämta mitt ekipage senare och packa den ikväll inför avresa imorgon(lördag).PDT_Armataz_02_02.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst I2Fo52

Då var man hemma igen på grund av min polare som va med blev sjuk under dagen, men vilken kanonkörning jag fick på förmiddagen med alla.PDT_Armataz_02_11.gif

 

till nästa gång ska jag ha en bättre sovsäck då det vqr rejält kallt om natten, men o andra siadn blev jag rejält svettig under körningen och rutan den sprack den. PDT_Armataz_02_03.gif

 

Tack för en trevlig tur och kul att jag fick träffa er alla som jag ser här på sidan, så att jag vet hur ni ser ut.

 

Åke64, jag fick höra att du är bra på el, och jag har behov av hjälp. Intresserad?

 

ulrik
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir det kjøring søndag også? Var innom en tur Lørdag, å så meg litt rundt. Men kom ikke i tale med noen av dere. Får ta meg en tur opp igjen i morgen, kansje jeg kan få haike en runde i terrenget.

 

Hadde vært artig å hatt bilen her. Men 1870 km er litt i en 11 bil.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E
Blir det kjøring søndag også? Var innom en tur Lørdag' date=' å så meg litt rundt. Men kom ikke i tale med noen av dere. Får ta meg en tur opp igjen i morgen, kansje jeg kan få haike en runde i terrenget.

 

Hadde vært artig å hatt bilen her. Men 1870 km er litt i en 11 bil.
[/quote']

 

Det var synd att vi inte träffade dig PDT_Armataz_02_06.gif Vi körde väldigt mycket....
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst danneape
Då var man hemma igen på grund av min polare som va med blev sjuk under dagen' date=' men vilken kanonkörning jag fick på förmiddagen med alla.[img']http://forum.terrangbil.net/smileys/PDT_Armataz_02_11.gif[/img]

 

till nästa gång ska jag ha en bättre sovsäck då det vqr rejält kallt om natten, men o andra siadn blev jag rejält svettig under körningen och rutan den sprack den. PDT_Armataz_02_03.gif

 

Tack för en trevlig tur och kul att jag fick träffa er alla som jag ser här på sidan, så att jag vet hur ni ser ut.

 

Åke64, jag fick höra att du är bra på el, och jag har behov av hjälp. Intresserad?

 

ulrik

Du skulle ha köpt en sovepose på plats! PDT_Armataz_02_02.gif

Kleve frös inget andra natten sa han,, PDT_Armataz_02_03.gif

//Danne
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Ake64
 

Åke64' date=' jag fick höra att du är bra på el, och jag har behov av hjälp. Intresserad?
[/quote']

 

Den sista meningen hade jag missat men det är väl inte omöjligt. Vad gäller saken?

Ake642009-06-01 19:00:41

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst I2Fo52

Hej åke

 

när jag sätter på den bakre fläkten bränner säkringen sönder, inte att tråden går av utan vad den nu är gjord av smälter. även plasten runt kabeln smälter vid säkringsdosan.

 

ulrik
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst speedy

Du har full kortsluttning ett eller annet sted.

Dra av alle ledninger som går til vifta/fläkten og prøv da.

Hvis sikringen da holder må du ha ny vifte vil jeg tro. Fortsetter sikringen å gå har du kontakt til jord/minus noen sted på veien til vifta.

Speedy
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...