Gå till innehåll

Sommar torsdag


Gäst Portalpalme

Rekommendera Poster

Gäst Portalpalme

Någon som är sugen på att köra? Jag tänkte sticka ut till bröt på torsdag. Slutar jobbet kl1500. Bör vara där kl1600. Körningen är öppen för medlemar i BJK.

MVH PALME
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst monkysa
Jag är troligtvis på åxå' date=' isf blir det tredje torsdagen i rad.[/quote']

 

3-i-rad = bra PDT_Armataz_02_02.gif  (abstinensbesvär? spara dig lite till skövde PDT_Armataz_02_01.gif)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst robban.f

Hmmmm. Det låter ju onekligen lockande.

Får se om jag kan komma loss några timmar. Lovar ingenting, dock så hör jag av mig till Palme om jag hakar på.

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Portalpalme

Det var en jobbig dag i skogen. Jag blev tok svettig. Har nog aldrig rattat så mycket som idag.

Tack för gott sällskap grabbar och speciellt till Jockum för hans fina lerkryssning. Det var en syn det.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst robban.f

Tack allihopa.

Det var hysteriskt kul att få ratta sin TGB1317 i skogen. PDT_Armataz_02_11.gif

Ser fram emot dom nya sulorna, nu när man ser hur Jockum tar sig fram med sina.

Kommer bli grymt bra.

Svettigt, jag kan bara instämma. Och knotten och dom andra flygande blodsugarna var riktigt jobbiga idag.

Ser fram emot Skövde och hoppas att vi får lika kul där.

 

Simma lugnt !!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst jockum

Blev faktiskt förvånad själv över att jag kom igenom hålet trots allt. Var ju lite annat material än bara lera vilket hördes ett par gånger. Lite mer grisande där så har vi nog ett fint lerhål senPDT_Armataz_02_11.gif Annars kan man sammanfatta dagen som varm, lite för bra hetta kanske.

 

//jocke
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Chrille
Japp! Nu vill jag se vad jag återigen har missat! PDT_Armataz_02_13.gif

Ingen fara' date=' du missade inget. Läste du inte att de kört i, håll i dig nu, LERA! [img']smileys/PDT_Armataz_02_37.gif[/img]

 

PDT_Armataz_02_05.gifPDT_Armataz_02_11.gif

 

Chrille2009-07-03 13:07:36

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Gäst robban.f

Någon i BJK som är sugen på sommartorsdag nu i veckan ? 16/7 är datumet...

Efter all sand och lera i skövde är man sugen på lite sten igen PDT_Armataz_02_10.gif 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Portalpalme

Jag Dykerupp med familj. Körde runt på kråkberget med 2kilo i däcken så detta blir en bra anledning att släppa ut lite. Vi ses ca1400.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst monkysa

funderade på att komma ut en sväng efter jobbet vid 3.. är väl inne i stan runt 4.. ngn som vet om det går bussar bort dit? eller ngn som slutar jobbet vid 4 som ska ut till brôt?

 

PDT_Armataz_02_02.gif

 

 

edit... : JAG VILL FOTA!!!!!!!!!!!!!!
monkysa2009-07-15 22:30:50
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Portalpalme

Det blev lite körning i dag. Jag var lite sen men det verkade dom andra varit med. Denna gång tog jockum sig vatten över huvudet men vad jör väll det. Underhållningsvärde 100%PDT_Armataz_02_44.gif. Tur att vi inte körde hela kvällen för frugan och hennes kompis drack öl under körningen. Det har en viss förmåga att bli ett himla kackel i bilen när damerna dricker. Annars lika kul som vanligt. MVH PALME

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst robban.f

Det var jättetrevligt igår. Tack alla. Även om det inte blev så många timmar.

Jag siktar på att köra nästa torsdag med. Hoppas vi kan styra upp lite grill PDT_Armataz_02_05.gif, så kanske man orkar lite längre.PDT_Armataz_02_07.gif

Planerar att ta med flickvännen, kommer bli spännande att se om hon gillar eller hatar att åka med PDT_Armataz_02_11.gif

 

Ha det gött !!!

 

Alex - ser fram emot dina bilder....

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst jockum

Japp, de var sköj i Torsdags. Blev dock lite mycket lera i slutet av åkturen. Men snart har jag en följeslagare med likadana sulor som kan göra mig sällskap i det blötaPDT_Armataz_02_02.gif

 

Lite grill nästa vecka hade inte skadat alls faktiskt, får sikta in mig på detta samt ta med lite ätbart ut.

 

//jocke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...