Gå till innehåll

Sommar torsdag


Gäst Portalpalme

Rekommendera Poster

Gäst robban.f

Jaha, då medans färgen torkar på TGB´n har jag hunnit redigera lite bilder från körningen i tordags.

Tyvärr var det bara Erik o jag som var där.

Men det blir ju inte roligare än vad man gör det, så vi hade en riktigt trevlig stund i skogen. Lite fika och en hel del trevliga slingor.

Det finns lite bilder här:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Jag har ju glömt kommentera här. Hade JÄVLIGT roligt! PDT_Armataz_02_23.gif Kul med så klockrena kort också som krydda på moset. Gillar däcken som är ihopskrynklade till oigennkännlighet. Får nog öka ett par hekto till nästa gång, körde 0.8 fram/0.6 bak både på Cooperfestivalen och i torsdags. Det har ju gått bra, men undrar hur länge till. Jäkligt bra grepp är det i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan bara hålla med! Skitbra bilder- eller ska jag säga Canon-bilder? Han Forslund har en känsla i sitt fotograferande som bara ett proffs kan ha! Och en känsla för detaljer också- som att han lyckades se grodan bland löven, och som gammal grodforskare kan jag säg att det ser ut som den sällsynta

brasilianska grönörade bög-grodan, men det kan vara en vanlig skogs-groda också.

 

Flaket blev riktigt snyggt med durk-alu. Jag är på G också- men det är ju så roligt att åka på alla träffar, men plåten ligger hemma, och den ska dit så fort säsongen är slut (snyft)!

 

MVH//ROB
OBELIX2009-08-17 21:56:17
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst monkysa

Flaket blev riktigt snyggt med durk-alu. Jag är på G också- men det är ju så roligt att åka på alla träffar' date=' men plåten ligger hemma, och den ska dit så fort säsongen är slut (snyft)!

 

MVH//ROB
[/quote']

 

Vilken säsong? PDT_Armataz_02_05.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst robban.f
Jag kan bara hålla med! Skitbra bilder- eller ska jag säga Canon-bilder? Han Forslund har en känsla i sitt fotograferande som bara ett proffs kan ha! Och en känsla för detaljer också- som att han lyckades se grodan bland löven' date=' och som gammal grodforskare kan jag säg att det ser ut som den sällsynta

brasilianska grönörade bög-grodan, men det kan vara en vanlig skogs-groda också.

 

Flaket blev riktigt snyggt med durk-alu. Jag är på G också- men det är ju så roligt att åka på alla träffar, men plåten ligger hemma, och den ska dit så fort säsongen är slut (snyft)!

 

MVH//ROB
[/quote']

 

PDT_Armataz_02_03.gif Tackar tackar, alltid kul när mina bilder uppskattas. Proffs - nej då. Glad amatör.

Det gäller att ha lite känsla, sen en hel del tur att man är på rätt ställe och även har kameran uppe.

Sen är det kul när solen tittar fram och man får det där lilla extra ljuset som gör skillnaden.

 

Helt övertygad om att det är den grönörade bög-grodan som jag plåtade PDT_Armataz_02_07.gif

Ses i skogen....
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Chrille

Vad är det jag ser?! Min bäschte herre Erik i smutsig terräng helt frivilligt?!PDT_Armataz_02_24.gif Något måste varit "fel", måhända fruntimmret var med och skulle imponeras på lite?PDT_Armataz_02_26.gif Skämt åsido, det såg riktigt kul ut det där! Bror och jag hade en smula abstnens i söndags och åkte en sväng hemikring. EN HEL bild blev det som vi bjussar på!

 

/Chrille

 

Bild110t.JPG

Chrille2009-08-18 08:21:28

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Bollebygdarn
Jag har ju glömt kommentera här. Hade JÄVLIGT roligt! PDT_Armataz_02_23.gif Kul med så klockrena kort också som krydda på moset. Gillar däcken som är ihopskrynklade till oigennkännlighet. Får nog öka ett par hekto till nästa gång' date=' körde 0.8 fram/0.6 bak både på Cooperfestivalen och i torsdags. Det har ju gått bra, men undrar hur länge till. Jäkligt bra grepp är det i alla fall.[/quote']

 

Och inte nog med det Erik, din bil kommer troligtvis att förevigas i en riktigt proffsig katalog, gissa vilken?PDT_Armataz_02_11.gif

Snygg körning förestenPDT_Armataz_02_02.gif

/Kjell

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...