Gå till innehåll

Sommar torsdag


Gäst Portalpalme

Rekommendera Poster

Gäst jockum

Frågan är om det blir raka rör i Sparsör då?PDT_Armataz_02_11.gif

 

Bilderna var bra som vanligt Alex! Vattnandet gav ej resultat så de kommer en 13-bil som vanligt nästa Torsdag.

 

 

//jocke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst monkysa

Ingen torsdag, men en Lördag utanför Borås arena... jocke, du är inte ensam om att fösöka få större bil PDT_Armataz_02_23.gif PDT_Armataz_02_32.gif

 

Eftersom vi här i sverige är wannabe vissa andra länder, (vi vill ha det varmt som fasen på sommaren (typ som dom har det i.. ja, säg spanien) och en riktig sibirien-vinter när hösten fallit av.) så måste vi ju givetvis ha det asiatiska monsunregnet.. dock så regnar det mestadels hela tiden här i borås ist... detta medför vissa.. ja, omständigheter...

 

P7180210_704x528.jpg

 

P7180230_704x528.jpg

 

P7180237_704x528.jpg

 

4 dagar kvar... jag räknar ner PDT_Armataz_02_30.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst robban.f

Avgassystemet är nu moddat. Det var många (även jag själv) som störde sig på det gamla avgassystemet. Det var mer funktion före design om man säger så. När jag väl började kapa i det så var det kraftiga veck på 2 ställen. Långt ifrån fullflöde om man säger så. Skall bli spännande att se om den nuvarande dragningen är mera tilltalande för betraktarnas ögon PDT_Armataz_02_03.gif. Verkar piggare, låter lite mindre och jag är helnöjd.

 

Skall försöka skruva dit rejäla avbärarlister i hyttens tak med. Pigge tyckte jag skall sluta åka och börja köra. PDT_Armataz_02_11.gif

 

Hoppas vi blir ett glatt gäng som träffas runt klockan 14 på torsdag. Hoppas även på grillning.

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst monkysa

Å för att citera Gyllene tider... Vad gör en kille med en kamera i en skog i borås med lite AWD's? Jo han "Vandrar i ett sommarregn" PDT_Armataz_02_30.gif

Det som den där killen lyckades knäppa ihop med kameran i den där skogen då det regnade.. http://testahtml.webs.com/torsdagskorning23709.htm

 

 

Siw Malmkvist - Regnet bara öser ner (aka BJ Thomas - Raindrops keep falling om my head)

 
monkysa2009-07-25 02:28:51
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst robban.f

I morgon är det äntligen torsdag igen PDT_Armataz_02_11.gif

Är det några andra trevliga personer vill motionera vagnsparken innan Cooper för att se att allt står rätt till ?

Flickvännen tyckte det var hysteriskt kul att åka 6x6 i skogen, så vi kommer runt 16.00 i morgon.

 

Vilka fler kommer ?

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst robban.f
Jag funderar på vad det var jag lovat bort mig på den 13:e' date=' men jag är sugen som fan å komma på körning. Ska du ut, Pigge, så räkna med mig![/quote']

 

Så skall det låta!!! PDT_Armataz_02_02.gif

Kul !

 

Jag hämtade mina nya fläskiga batterier igår och håller på att renovera batterilådan.

Blir ett andra lager färg på eftermiddagen idag, sen i morgon montering av allt  med nya kablar och skor.

Sen skall startmotorn få nya muttrar så den slipper hänga o dingla i en lös bult. PDT_Armataz_02_08.gif

Hoppas den kommer uppskatta all den kärlek och spinna som en katt igen.

 

Räkna med mig den 13/8.

Skall jaga mina nya sulor och breddade fälgar med.....

 

Vi ses !
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst christer_tgb

Hej

 

 

 

Allmän fråga,

 

är det någon från Stockholm som skall ner till ärtsoppan, och har plats att ta med några färgburkar på tillbakavägen ?

 

 

 

Mvh,

 

Christer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst robban.f
Jag funderar på vad det var jag lovat bort mig på den 13:e' date=' men jag är sugen som fan å komma på körning. Ska du ut' date=' Pigge, så räkna med mig![/quote'']

 

Så skall det låta!!! PDT_Armataz_02_02.gif

 

Är dessvärre utan bil, den står grundmålad....hinner inte lägga 2 lager täckfärg innan torsdag.

Jag kommer troligtvis med kamera istället för TGB PDT_Armataz_02_06.gif

Skall bli en fröjd att se Eriks fina CrewCab PDT_Armataz_02_05.gif

Vi ses !
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...