Gå till innehåll

SBAT 111. Snölek! sid. 3 100206


Gäst SBAT

Rekommendera Poster

Kuuuul PDT_Armataz_02_43.gif Har vært tanks der før men ikke så stor, du får høre med arrangøren.

Vi kjører jo på en tanksbane, så det skulle vel gå.

Da får du nok noen som vil se på ja PDT_Armataz_02_44.gif 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är en 501 på den andra bilden callePDT_Armataz_02_05.gif

 

Detta är en 401 och den kommer hem nu sista veckan i oktober ska bli kul, jäkla att vi ska åkaPDT_Armataz_02_02.gif

Jag kommer att plocka upp hjulet på ons alt torsPDT_Armataz_02_43.gif

 

t_pbv401side2.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det är en 501 på den andra bilden callePDT_Armataz_02_05.gifDetta är en 401 och den kommer hem nu sista veckan i oktober ska bli kul' date=' jäkla att vi ska åka[img']smileys/PDT_Armataz_02_02.gif[/img]Jag kommer att plocka upp hjulet på ons alt torsPDT_Armataz_02_43.gift_pbv401side2.jpg

 

 

 

 

Aj fan, google bara på 401 och tog första bilden PDT_Armataz_02_08.gif

 

hehe, jaja iaf PDT_Armataz_02_03.gif

 

det vore grymt kul med en pbv alltså :) Marken runt förrådet kommer sluta som upplöjd åker när ni får hem den PDT_Armataz_02_26.gifPDT_Armataz_02_03.gifPDT_Armataz_02_11.gif Hätfigt!!

 

Jätteschysst av dig!

 

Duktiga killar på gummiverkstan, hjulet var klart långt innan lunch ju PDT_Armataz_02_02.gif Tack för tipset!! PDT_Armataz_02_02.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SBAT, det ser väl alla att det är en 501:a NU får du skärpa till dej! Såna här faktafel kan vi bara inte tolerera här på forumet!

 

Skrivet med mycket ironi- jag ser skillnad på en Valp och en 11-bil, men mycket mer är det inte. Jag är djupt imponerad av era kunskaper om alla fordon och dess små skillnader mellan olika varianter!PDT_Armataz_02_02.gif

 

SKREV OBELIX
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SBAT' date=' det ser väl alla att det är en 501:a NU får du skärpa till dej! Såna här faktafel kan vi bara inte tolerera här på forumet!

 

 

 

Skrivet med mycket ironi- jag ser skillnad på en Valp och en 11-bil, men mycket mer är det inte. Jag är djupt imponerad av era kunskaper om alla fordon och dess små skillnader mellan olika varianter![img']http://forum.terrangbil.net/smileys/PDT_Armataz_02_02.gif[/img]

 

 

 

SKREV OBELIX

 

 

 

Nee, jag vet.. Jag skäms!!

 

 

 

PDT_Armataz_02_26.gifPDT_Armataz_02_11.gif

 

 

 

Man lär sig allt mer eftersom man stöter på information av olika slag. Har lärt mig massor bara av forumet här!

 

Så snart ser du skillnad på mer Obelix, PDT_Armataz_02_02.gifPDT_Armataz_02_02.gif

 

Ha det gott!

 

 

 

mvh

 

Calle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kommer att bli jätte bra sen när ni får mer fakta om 401 hehePDT_Armataz_02_01.gif.   Stämmer, det tar lite tid innan man få ihop allt som försvaret har haftPDT_Armataz_02_03.gif

 

Dom är riktigt bra på att fixa det man fråga dem, kul att du blev nöjd med däcket

 

Hörs snart

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Det var verkligen kul att ta ut BV och 40:an igår. Hade också varit kul att ta ut 30:an. Nästa gång få vi köra 40:ian och 30:ian. Tack för bra terrängsnörunda!!!PDT_Armataz_02_44.gif

Boris
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var verkligen kul att ta ut BV och 40:an igår. Hade också varit kul att ta ut 30:an. Nästa gång få vi köra 40:ian och 30:ian. Tack för bra terrängsnörunda!!!PDT_Armataz_02_44.gif

 

Boris

 

 

 

Tack själv Boris! Alltid lika skoj i Delary ;)

 

Ja, vi får ta ett strög med 30-40 in till älmhult nästa ggn ;)

 

Hoppas vi ses snart igen! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...