Gå till innehåll

Gissa vad bilden föreställer!


Gäst SBAT

Rekommendera Poster

Bajon1' date=' Bilden ser ut som en in LADDad, skulle kanske vara en ÖVNING i APPARAT 40mm?

Ha ha detta blev mycket kryptiskt. [img']smileys/PDT_Armataz_02_07.gif[/img]
PDT_Armataz_02_11.gif Helt rätt.
Lämnar över stafettpinnen till dig,Skåne.

PICT4706.JPGpsid=1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

                                      tgb_II.png         Okey laddövnings pjäsen avklarad, det var faktiskt med rätt mycket gissning PDT_Armataz_02_15.gif den var mycket klurig. Bilden jag staffeterar vidare med blev lite liten till storleken, men för skoj skull börjar jag med den så här.  Vad är det på bilden? PDT_Armataz_02_04.gif

skåne2010-12-22 02:33:44

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt rätt grattis till SBA111 vist är det höger övre hörna (under vindrutan) på 30/40 bil PDT_Armataz_02_02.gif 

 Jag tränar på bildredigering så hörnan förblev en hörna och inte större och skärpan sudda till sig PDT_Armataz_02_04.gif men de flesta vet väl hur en 30/40 bil ser ut i helbild?  Jag tränar vidare på redigering så får vi se vad det kan bli framöver. BRA.jpg
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Humlegaard

Helt riktigt Skåne.

 

Det är inte ett hjulhus utan dörr, spegelarm, lucka och antennfot på taket.

(EDIT: Vad tog du det på?)

 

130_3097.jpg
Humlegaard2010-12-30 17:17:43
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Pvpjtgb1111

Japp, den var enkel PDT_Armataz_02_03.gif

 

Håller med, riktigt gött ljud fast att åka med en sådan och stå en halvmeter ifrån avgasutsläppet utan öronproppar är inget jag gör om igen PDT_Armataz_02_22.gif

 

Här kommer min bild, kan vara så att den är lite klurig men jag får ge ledtrådar isåfall:

 

hhehehe.jpg

 

Pvpjtgb11112010-12-31 12:58:52

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...