Gå till innehåll

Saknar den inre hålade panelen i bakre delen av tgbn


Audi Quattro

Rekommendera Poster

Insåg idag när jag för fösta gången var o städade ut bakre delen av tgb11an att där jag tidigare antagit att det inte ska sitta någon panel på sidorna, faktiskt har suttit en panel där någon gång.

Fanns en liten bit bakom höger bakdörr men på vänster sidan(från bakdörren) och bakom bakre ryggstödet fanns det ingen panel kvar alls varesig på höger eller vänster sida.

 

Finns denna panel att få tag på som "lösmeter" eller är det speciellt till tgb vagns parken som den finns?

Vore ju praktiskt om det fanns att få tag på någonstans så man kan kapa till bitar själv och bygga vidare med där det behövs.

 

MvH Micke H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har bytt i min kupe till vit hålad masonit, se länken i min signatur

 

Jag ser :) fin inredning, fint med ljust också men jag målar nog grönt i min :). Ska stanna på lokala XL bygg butiken imorgon och fråga om dom kan ta hem en skiva eller 2 åt mig så jag kan ordna till det som jag vill ha det framöver.

 

Mvh Micke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I 1113 sitter det plattor i hela taket (vitt i bakvagnen och grön i framvagnen) samt att det sitter grönt på sidorna vid sätena bak. även isolering mellan plattorna och taket.

 

Kollade med min lokala bolist butik och dom skulle ha 136.- för en skiva omålad, perforerad masonite, och 176.- för en vitmålad. Blir nog till att inhandla en och byta ut några fuktskadade skivor.

Redigerad av Fjello
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...