Gå till innehåll

Mina bilder från Arsenalen


Rekommendera Poster

Riktigt fina bilder.

Kul att se att det har hänt en hel del under hösten. Har själv varit där, väl värt ett besök - kan rekommenderas.

 

Får man fråga om du blev extra kär i TPV'n eftersom det blev många bilder på den?

 

Kul att du gillade bilderna :), får väl erkänna att jag gillar tpv:n väldigt bra men att det var nog mest en slump att det blev några extra bilder av den...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känner inte igen en del av fordnen så det är nog värt att åka dit en gång i halvåret eller så och ändå ha chansen att se nya saker.

 

Mvh Jonas

Ja, det stämmer nog, han som stod i receptionen berättade att de hade 10000 KVM med fordon som stod i militärförråd, så det verkade som de varierade utbudet emmelanåt.

Jag frågade varför det inte var några valpar där, då sade han att många hade klagat på detta, och att det förmodligen skulle vara på väg.

De byggde även på ett temaområde där de skulle kunna byta teman lite oftare...Tex bara valpar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...