Gå till innehåll

På tur med Olerum offroad


Rekommendera Poster

Lite foton från Olerums klubb safari 12-03-17

Vi har kört igenom en slinga i helt nya spår, som vi skall använda oss av i framtiden, det blir mer av en tur än att bara fara runt på samma slingor. fint för oss som kör tråkigt för publiken då det är en bit att gå.

 

 

Ja så har jag fått tummer ur och laddat upp mina foton

  • 32914000.jpg
  • 32913999.jpg
  • 32913998.jpg
  • 32913997.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja det var lite svårt att ta några bra bilder då jag låg sist och fick dra loss lite bilar och sedan skulle jaga i kapp resterande av gänget. Så hade jag ju liten med på sin första heldag i 13 bilen, och hon vart inge glad när jag drog i väg ut utan henne, Så jag fick passa på när hon sov och sedan skynda mej tillbaka till bilen och kolla om hon sov än, och att ta med en unge på 14 månader i riset där var inte det lättaste,

Jag vill ju inte skrämma henne så hon inte följer med på fler turer, så det fick bli det som vart helt enkelt :)

Men det gick ju skapligt i alla fall :P

Har en del film med som skall klippas där ser man mer hur terrängen verkligen ser ut. men det var lika där, fick filma med en hand och försöka ratta-växla och göra resterande med den andra och samtidigt ta det så lugnt att inte bilen hoppade och skuttade för mycket B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...