Gå till innehåll

INFORMATION: Forumet flyttar till ny server 31/7 Kl10:00


Rekommendera Poster

Sedan allt har gott fint med att flytta www.terrangbil.net till ny server, är det nu tid för att forumet som ligger på www.terrangbil.com kommer över på den samma kraftiga servern. Det betyder att forumet kommer att vara nere i den perioden som det tar att flytta databasen och installera forumprogrammet på den nya servern. Jag räknar med att detta tar min 8 tim till 24 tim.

 

Forumet vil alltså vara offline från Tisdag 31/7 kl 10:00 till senast Onsdag 1/8 kl 10:00

Portalen www.terrangbil.net och vår grupp på Facebook fungerar som informations kanal i den perioden.

 

Det är i tillägg en mängd nya funktioner som skall på plats i den samma slängen, därför tar det lite längre tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då har jag äntligen fått på plats databasen och i riktigt format på vårat nya webhotell. Det är ett par poster som postats dom sista timmarna som inte är med över! Detta beklagar jag på det starkaste, men vi som sajt har vunnit så otroligt mycket mer kan jag nämna.

 

Om det inte var så att vi här hemma väntar ett litet barn (vilken dag som helst) så hade jag skjutit champagne korken så j***la högt i taket nu!!!!! Så grymt lättad och nöjd!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...