Gå till innehåll

INFORMATION: Nya medlemmar augusti 2011 vs 2012


Rekommendera Poster

Detta är för dom speciellt intresserade :)

 

Jag har gjort en jämförelse när det gäller antal nya medlemmar i 2011 och idag. För oss som arbetar med Terrängbil.net är informationen väldigt intressant. Det är absolut ingen hemlighet att vi förlorade en massa moment när vi la om hela forumet till den tekniska lösningen vi använder idag. Vi/jag arbetar stenhårt för att återskapa förtroendet från er medlemmar, att Terrängbil.net skall bestå och åter växa. Detta klarar vi inte utan våra medlemmar, det är ni som ger liv till sajten.

 

Antal nya medlemmar augusti 2011: 38 st

Antal nya medlemmar augusti 2012: 42 st

 

Antal poster på forumet augusti 2011: 1367 st

Antal poster på forumet augusti 2012: 961 st

 

EDIT: Vi ligger under på antal poster, så vi har ett stycke igen för vi närmar oss tidigare aktivitetsnivå.

 

 

Nu är det givietvis inte bara antalet nya medlemmar som visar momentet, det gäller också andelen poster, dagliga läsare och så vidare. Jag skall sätta mig ner och sammanställa en trafikrapport för augusti och se hur vi ligger.

 

När det är sagt, vill jag passa på att rikta ett STORT tack till er som varit med på hela resan till Terrängbil.net. Tack!

Så hoppas jag på att fler av våra tidigare, trogna medlemmar återkommer!

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...