Gå till innehåll

Vårträff i Bjurbäcken


Gäst Andreas.E

Rekommendera Poster

Gäst Andreas.E

Mellan 11-13 Maj arrangerar Lappklubben träff i Bjurbäcken.

 

I känd stil har Trond som driver sajten www.laplander.nu åter arrangerat en träff i natursköna Bjurbäcken.

 

Trond återkommer med mer information om träffen när det närmar sig på www.laplander.nu

 

Hur det är på träffarna kan du se på följande länkar:

 

Andreas.E2007-04-13 09:03:22

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Er der allerede på tordagen og setter opp en konge camp  PDT_Armataz_02_17.gif

 

Så hvis det er fler som er like rastløse som meg så er det bare å komme

innom på en kaffe kopp eller bli over natten for et slag kort og en god

dose historier kanskje?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Gissa om det drar i samtliga millimeter av Bjurbäcken-tarmen i min offroader-lekamen!!! Jag VILL, men om ekonomi och lite annat tillåter är ytterst tveksamt. Den just nu skrivande tredjedelen av Terrängbil.net ADMIN lever för närvarande på vatten och bröd efter utsvävningarna under dennes mars-resa, innefattande äventyrspalatset Bjurbäcken. Samtliga andra rekommenderas å det varmaste att inboka en tripp till nämnda träff, DET ÄR RISK FÖR TRIVSAM OFFROADING! PDT_Armataz_02_44.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E
Jag VILL' date=' men om ekonomi och lite annat tillåter är ytterst tveksamt. Den just nu skrivande tredjedelen av Terrängbil.net ADMIN lever för närvarande på vatten och bröd efter utsvävningarna under dennes mars-resa, innefattande äventyrspalatset Bjurbäcken. [/quote']

 

Erik...

Jag vågar inte tänka på vad den resan måste ha kostat. Men det var väldigt trevligt att ha dig på besök. PDT_Armataz_02_44.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Här saknar man inte erbjudanden, tack ska ni ha! PDT_Armataz_02_29.gif Vi får se vad som händer, men det lutar åt att jag får hålla mig hemma den här gången.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

Jag skall frakta barna till mormor och morfar på torsdagen.

Så jag kommer att börja köra mot Bjurbäcken i gryningen på fredagen. Behöver lite tid på att hitta fram PDT_Armataz_02_07.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...