Gå till innehåll

Vårträff i Bjurbäcken


Gäst Andreas.E

Rekommendera Poster

Gäst Ruben

ja ja gutta! da er det bare få timer igjen til denne nordmannen ruller

seg over grensen med barn i sinn.  gleder meg som en

unge....  Bilen er pakket ( nesten ) bagen er  pakket. 

da står det kun systemet og litt mat så er jeg klar.  Sees på

Torsdag.

 

Og til dere andre, forhåpentlig på fredag.  Og monster dekk vil

trenges på deler av denne turen som er planlagt.  Bare å spørre

Erik!  He knows...PDT_Armataz_02_11.gif

 

 

 

Se ya all

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

Så är bilen packad. Ifs så ligger ryggan alltid bak i bilen och klar för 3-4 dagar i skogen. I Charlottenberg skall jeepdunkar fyllas med 98, vattendunken skall fyllas... så skall det letas efter eldvatten, går inte det... blir det sockerdricka från Statoil.

 

I morgon är den stora resdagen. Klockan 05:00 ringer klockan och barna skall sparkas ur sängarna PDT_Armataz_02_26.gif 08:30 går flyget till Helsingfors, så fort den landar skall jag ut med barn, bilstol, barnvagn, barnsäng och resväska. Så blir det att lämna över allt till Mormor & Morfar och kasta sig på nästa flyg tillbaka till Oslo.

 

I Oslo landar jag 12:40. In i tåget (frugan är ute och flyger så hon måste ha bilen stående på flygplatsen) av på Frogner, och tar cyckel 5km upp till huset. Hoppa i uniformen och vrida om nyckeln på 11:an.

 

Så klockan 15:00 kanske jag kommer iväg. Därefter tar det rundt 2-2,5 tim till Bjurbäcken, så för er som kommer på torsdagen... vi ses på kvällen.

 

PDT_Armataz_02_44.gif

 

 

 

 

Andreas.E2007-05-09 19:54:20

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst cato

danne... du har helt rett... PDT_Armataz_02_07.gifPDT_Armataz_02_07.gifPDT_Armataz_02_07.gif

 

 

 

I AM READY.... PDT_Armataz_02_07.gifPDT_Armataz_02_07.gifPDT_Armataz_02_07.gifPDT_Armataz_02_07.gifPDT_Armataz_02_07.gif

 

 

 

20070509_202332_Bilde_260.jpg

 

 

 

Goodyear Wrangler MT/R 35,12,5-15

 

 

 

SEES TORSDAG KVELD.......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Theodor

Får jeg spørre, er det mulig å ta seg til leirplassen med en vanlig vw golf? Skal ærlig si at jeg ikke har vært der før, eller kan veien, men det er sånn at jeg skal til Kongsvinger/austmarka til helgen, og veeeeldig gjerne kunne tenkt meg å stikke innom på lørdag. Selv uten "ordentlig" bil.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst cato
Får jeg spørre' date=' er det mulig å ta seg til leirplassen med en vanlig vw golf? Skal ærlig si at jeg ikke har vært der før, eller kan veien, men det er sånn at jeg skal til Kongsvinger/austmarka til helgen, og veeeeldig gjerne kunne tenkt meg å stikke innom på lørdag. Selv uten "ordentlig" bil.[/quote']

 

 

 

JA JA.....Går nok med en vanlig golf......print ut kart på laplander..så finner du frem PDT_Armataz_02_03.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E
Får jeg spørre' date=' er det mulig å ta seg til leirplassen med en vanlig vw golf? [/quote']

 

Ja det bör gå, om inte så får du parkera nere vid Höglunda/Bjurbäcken och traska ett par km upp till lägret. Det är lite si & så med mobil i området, men du kan alltid prova att nå mig på 91568325.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst danneape

Min mobil (telia) hade täckning överallt sist vi var där,,

070 256 17 09

Prova om du inte tar dig upp,, då kanske du slipper gå,, PDT_Armataz_02_02.gif

//Danne
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Theodor

Det er jo skjønt når alle er så greie. Jeg skal prøve å se om jeg får lånt meg noe som drar på alle fire, hvis ikke kan det vel hende jeg ringer. Hvis ikke får jeg bruke de to jeg har nederst på kroppen. De har ESP og antispinn som standard... Iallfall på dagtid... PDT_Armataz_02_11.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst danneape

Se bara till att vara morronpigg,,

Vi kanske tar oss ut i spåret tidigt för en gångs skullPDT_Armataz_02_01.gif

Å då kan det vara omöjligt att hitta oss.

//Danne
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Theodor

Det skulle vel gå greit. Autorouten sier drøye timen kjøring fra djupe Austmarka, og bebissen sier vel ifra når sola skal vekkes. Om jeg skulle være så heldig å komme meg avgårde, skal det vel la seg gjøre...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Med andra ord ser inte alla min hälsning här nu, men HA SÅ TREVLIGT! Kör lite åt mig med, jag är förbaskat avundsjuk! Det var som sagt kul sist och jag hoppas ni får lika roligt som jag hade då!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Theodor

Hoi, allihoppa.

 

Om det er noen som skal avgårde som gidder si ifra til Seglarn at det dessverre ikke ser ut til at jeg får kommet meg til Bjurbacken, så er det snilt. Han var fysen på GPSen, skjønte jeg.

 

 

 

Theodor.

 

 

 

PS: GOD TUR TIL ALLE HELDIGGRISER

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

Kort rapport från lägret

 

 

 

Så har vi vaknat efter en god natt. Frukosten ligger i magen o det är tid för fredagens körning.

 

 

 

Vi som kom igår är. Jonas, Carl, Cato, Trond, Rune och jag. Fler kanske idag o i morgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst pansarkexet

Jag ville ju åxå vara määäPDT_Armataz_02_06.gif. Kör en extra vända för mig är ni snälla. Ska bli kul att se lite bilder från helgen. Kör så det rykerPDT_Armataz_02_05.gif!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...