Kjell Niklasson Postad 19 Juni , 2013 Rapport Share Postad 19 Juni , 2013 Funderar lite på hur det funkar i 24v valparna. Som jag förstått är det andra instrument i dom? Är det någon som har en bra bild på hur det ser ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Mälarguten Postad 19 Juni , 2013 Rapport Share Postad 19 Juni , 2013 Min 9033 ser ut så här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kjell Niklasson Postad 20 Juni , 2013 Författare Rapport Share Postad 20 Juni , 2013 Bra, det var ungefär vad jag hoppats på! Jag tänkte ersätta motortemp, tank och oljetryck med elektriska instrument, istället för det "vanliga" Valpinstrumentet. Och då blir det ju perfekt att bygga på ett 9033 instrument. Någon som har ett sådant att sälja? Plåten som mätarna sitter i, och hastighetsmätaren är det enda som jag behöver. Resten blir nya mätare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kristaga Postad 26 Juni , 2013 Rapport Share Postad 26 Juni , 2013 (redigerade) Denne typen instrumenter sitter også i L3314N, dvs. den norske versjonen, se bildet mitt under. Det er derfor mulig å få tak i instrumentplata i Norge om du ikke finner noen i Sverige. Redigerad 26 Juni , 2013 av kristaga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jeepbyggare2 Postad 4 Juli , 2013 Rapport Share Postad 4 Juli , 2013 Kanske tillverka en själv i durkaluminium, det skulle jag ha gjort om jag hade den. de 2 skruvarna som håller plattan är samma som håller det andra instrument huset. Du kan ju använda hastighetsmätaren som sitter i TGB 11 å 13 el från en Volvo F6 från tidigt 80-tal de är lika som 9033:ans desutom passar vajern från din bil. Mvh. Arvid Aka jeepbyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.