Gå till innehåll

efterlysning tp21!


Rekommendera Poster

Jo det har jag och den som är intressantast står i Danmark, och är en tyskimport....

kan ju bli ett krångel att få in den i sverige igen...kanske...

 

 

hoppas på ett riktigt renoveringsobjekt i vårt avlånga härliga land..

 

Tack för svaret...

 

MVH

John

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, John.

Förra året besökte jag en karl i Umeå för att ta referensbilder till mitt eget renoveringsprojekt. Han sa vid det tillfället att han möjligen kunde tänka sig att sälja sin Tp21 -54.

Det är dock en annan motor (en small-block eller annan V8 tror jag och någon annan växellåda om jag inte missminner mig), andra säten; Den är höjd samt har breddade fälgar (original men breddade). Priset han nämnde då var "minst 100.000" men han kan ha ändrat sig. I ärlighetens namn vet jag inte om jag tycker att den är värd det, men jag gillar ju original och originalutförande och dessa bilar är ju hårdvaluta så för en annan kan det vara mycket väl värt pengarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallo. Jeg vet ikke hvilken prisklass du har tenkt deg eller hvilken stand du søker. Original eller ommbygd? Jeg har solgt 2 sugger og har fortsatt en ståendes. Den forrige suggan jag solgte gikk til Sverige. Det var pappaen til KristianEriksson som kjøpte den. Jeg har fortsatt 1 sugga igjen. Den starter og går nydelig, sperrer , girkasser og aksler fungerer bra. Greie dekk og ekstra sett sett med felger. Mangler taktrekk og radioer. Har skillevegg, radiobord og antenner, har også sykkelstativ og beskrivning del 1 og 2 i nyskick. Rost finnes, men ikke så ille. Mest i bunn av dører og litt i skjermkanter.  ny bakskjerm er montert og har 1 til liggende. Skal ta og ordne bremsene nå, så de blir i orden. Har også liggende nye armer til vinduspussere, nye originale stridslys foran, nye stridslys bak og nye originale baklykter. Har også noen ekstra diffklumpar og noen stikkaksler, hjullager og diverse småtteri liggende. Kan muligens vurderes solgt ved rett pris.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är intresserad av alla förslag dock tycker jag också att 100 000kr är på tok för dyrt !

Också intresserad av dom som endast vill sälja sin ram med papper....

 

Gentz@telia.com ifall ni vill skicka bilder och prisförslag

 

/John

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bilen jeg har stående er regitrert på norske skilt. Ser ikke så pen ut pga gammel maling som flasser, men har det meste til den. Motor starter veldig lett og går fint, girkasser og sperrer virker. Skal fikse bremsene i løpet av uka så da er den kjørbar. Har de fleste deler til den som ikke står på nå, f.eks radiobord, øvre del av skillevegg med rulle gardin, de originale dørhandtakene /m nøkler, antenner, sykkelstativ, diverse interiørdeler osv. Har også nye originale baklys ,nye pussere og pusserarmer, mørkleggingslamper foran og bak. Har også et ekstra sett hjul, ekstra bunnpanne, ekstra stikkaksler,ekstra diffklumpar, diverse deler som hjulhubbar med lager osv.Har også startsveiv, beskrivning del 1 og 2 i nyskick. Rust finnes, mest i bunn av dører og i skjermkanter foran og venstre bakskjerm. Men har liggende en ekstra baksjerm til venstre side bak. Men vet ikke hva jeg evt vil ha for den. Men jeg gidder ikke å "gi" den bort. Men er åpen for fornuftige bud. Har ikke så mange bilder av den, men kan legge inn et par. :-)

post-5486-0-44864400-1377189834_thumb.jpgpost-5486-0-71188600-1377189916_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom ut en annons på en sugga i Timrå idag. "Högstbjudande". Ser hyffsat fin ut.

http://www.blocket.se/vasternorrland/Orginal_Volvo_Sugga_TP21__RAPTGB_915_48925166.htm?ca=2&w=3

 

Bilen jeg har stående er regitrert på norske skilt. Ser ikke så pen ut pga gammel maling som flasser, men har det meste til den. Motor starter veldig lett og går fint, girkasser og sperrer virker. Skal fikse bremsene i løpet av uka så da er den kjørbar. Har de fleste deler til den som ikke står på nå, f.eks radiobord, øvre del av skillevegg med rulle gardin, de originale dørhandtakene /m nøkler, antenner, sykkelstativ, diverse interiørdeler osv. Har også nye originale baklys ,nye pussere og pusserarmer, mørkleggingslamper foran og bak. Har også et ekstra sett hjul, ekstra bunnpanne, ekstra stikkaksler,ekstra diffklumpar, diverse deler som hjulhubbar med lager osv.Har også startsveiv, beskrivning del 1 og 2 i nyskick. Rust finnes, mest i bunn av dører og i skjermkanter foran og venstre bakskjerm. Men har liggende en ekstra baksjerm til venstre side bak. Men vet ikke hva jeg evt vil ha for den. Men jeg gidder ikke å "gi" den bort. Men er åpen for fornuftige bud. Har ikke så mange bilder av den, men kan legge inn et par. :-)

attachicon.gifIMG_1335.JPGattachicon.gifIMG_1340.JPG

 

Ser riktigt fin ut. Kan du möjligen visa en bild på baklysena?

/hijack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...