Gå till innehåll

Imponerad...


Dexxas

Rekommendera Poster

Jag är impad över att det har tagit en sån jä..a fart här på forumet senaste veckorna,lika kul att logga in varje gång o läsa om vansinnigheterna som händer bland oss nördar....
Bra jobbat allihopa och låt ideer och funderingar och nyfikna frågor dränka oss ovetande... -_- .

Min inställning är,och kommer att förbli, att en nyfiken ärligt menad fråga ställd av någon som är genuint intresserad ska besvaras sakligt oavsett hur simpel och självklar den är för oss som har facit i hand..... ;) 

Keep up the god Work,allihopa.....

Jag följer ett tiotal forum på nätet men detta är favoriten.....mycket beroeende på stämningen här och på våra moderatorer.

 

 

Ha en bra kväll

Mvh/Dexx

  • Like 13
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortsätter att skryta upp oss lite, i många andra forum jag deltager i är attityden ofta att om någon nytillkommen  ställer en allmän fråga som tidigare avhandlats för något år sedan  "Sök i forumet först,stör oss inte med banala självklarheter".....det stör mig så förbannat... :( 
 

Deltar sen ganska många år på Maskinisten men det blir mer o mer sällan jag besvärar mig att skriva nått där...lite tråkigt gensvar till dom nya...

Har aldrig upplevt samma attityd här,utan den som frågar får oftast ett tips av nån "Forumräv" att det redan finns en tråd,oftast länkad i svaret, som besvarar frågeställningen............
Och om det behövs så förklaras problemet igen,på lättfattlig svenska..... -_-

En jävla skillnad i takt o ton.....(ursäkta franskan).... ^_^  

En liten,liten bit av det jag tycker är bra på detta forum.

Mvh/Dexx

  • Like 12
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortsätter att skryta upp oss lite, i många andra forum jag deltager i är attityden ofta att om någon nytillkommen  ställer en allmän fråga som tidigare avhandlats för något år sedan  "Sök i forumet först,stör oss inte med banala självklarheter".....det stör mig så förbannat... :( 

 

Deltar sen ganska många år på Maskinisten men det blir mer o mer sällan jag besvärar mig att skriva nått där...lite tråkigt gensvar till dom nya...

 

Har aldrig upplevt samma attityd här,utan den som frågar får oftast ett tips av nån "Forumräv" att det redan finns en tråd,oftast länkad i svaret, som besvarar frågeställningen............

Och om det behövs så förklaras problemet igen,på lättfattlig svenska..... -_-

En jävla skillnad i takt o ton.....(ursäkta franskan).... ^_^  

 

En liten,liten bit av det jag tycker är bra på detta forum.

 

Mvh/Dexx

 

Instämmer!

  • Like 4
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som nykomling trodde jag naturligtvis att det alltid var den här aktivitetsnivån ^_^  Jag tycker det görs många jättebra inlägg och läser det mesta med stor behållning.

Efter många års suktande så köpte jag ju en TGB 40 i höstas och man hade varit riktigt utlämnad utan all expertis här. Jag har läst det mesta om TGB 30/40 men det är inte alltid så lätt att hitta tillbaka till uppgifter man vet finns i någon tråd.

Det är heller inte helt lätt att söka och hitta det man vill ha svar på så det är jättebra att andra kan länka till relevant tråd när man inte hittar själv :excl:

 

Tack för all hjälp hittills, den uppskattas verkligen :wub:

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Instämmer också med dig Dex.

 

 Maskinisten har länge varit en bra förebild tycker jag, men jag tror nog att vi börjar passera med en ännu bättre attityd här gentemot varandra nuförtiden..

 Vi fortsätter med det, då jag tycker att det gagnar oss alla. ;)

 

Bra jobbat alla moderatorer, både nya och tidigare aktiva. Men..

 ..faktiskt har vi forumiter, vi som skriver om allt och ingenting vareviga dag och vecka också oss själva att tacka, för utan oss alla är ett forum tomt och saknar allt. :wacko:

 

Tillsammans är vår signum! :lol:

  • Like 6
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med alla föregående talare om att attityden är på topp, har tröttnat ett antal gånger på så kallade självutnämda profesorer i varje aktivt ämne man diskuterat.
Är alltid en stor glädje att gå in här, och ett förbannat bra uppslagsverk.

Tackar alla för det gemensamma engagemanget Mvh The royal :P

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även jag håller med samtliga ovan! Och Svana slog huvudet på spiken, det är alla härliga forumiter som gör Terrängbil.net till vad det är.  :wub:

 

Terrängbil.net är beroendeframkallande och det är lika spännande varje gång man loggar in och kollar vad som hänt sedan senast!   :unsure:

  • Like 7
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...