Gå till innehåll

Film: Gestrike Offroad 7:e november 2015


Rekommendera Poster

Hej terrängbilsvänner,

 

tänkte bjuda på lite film från i lördags när vi var ute å geggade på Tuna, Sandviken. En TGB-13 är med en hel del, så jag tänkte att medlemmarna här kanske vill glo.... Ja, fast huvudrollen har väl en orange Jeep Cherokee med Bogger 35:or, fina lerbågar... Dock fick dagen avslutas med fiske efter kardanrör i det djupaste lerhålet. Kommentera gärna filmning och klippning!

 

 

MVH Klas

  • Like 8
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

..men saknar ju givetvis mina favvo-Tgb:s, Lertrollet och Myrmonstret.

 

   Varken du Klas, eller "Blyfot" deltog i denna körningen?? Eller körde ni för fegt för att komma med på film?

   (Låter inte riktigt som er stil.. ni brukar ju varva duktigt och bjuda på största lerbågarna av alla! hehe)

 

  :wacko::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för positiv feedback!!!!  Varken Lertrollet eller Myrmonstret var med denna gång... tyvärr! Blyfot hade sambon på shoppingresa till Ullared, och han har inte plats för båda småttingarna i TGBn. Myrmonstret är förnärvarande på semester (dvs vedkörning  :P ) hemma hos farsan. Dessutom går hon nu för tiden bara på fem av sex cyllar, oklart varför. Väntar på att jag ska blir klar med Bandaren så att jag kan pådörja Myrmonstrets hjärttransplantation, ska bli annat bränsle och övertryck... å ännu större gummin... Turistbussen väntar på byte av nedre spindelled (pga dödswobbel på väg med 38:orna) samt besiktning. Så just nu lite med körbara fordon för min del. Så jag får väl döva abstinensen med att skapa lite filmer. Hade vi haft våre 13-bilar med hade det som sagt synts på höjden av lerbågarna, även om vi nu har fått en orange konkurrent! Han ska för övrigt sätta dit fetare axlar på cherokeen så att ha kan skotta lera i linje mer vår körstil... konstant ventilsläpp säger klubbkompisarna när jag och Blyfot är med.... har aldrig lärt mig hur det låter... än, så jag gasar tills det rasar. En B30 tål rätt mycket...

 

MVH Klas

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...