Gå till innehåll

Youtube


Gäst Chrille

Rekommendera Poster

  • Svar 1k
  • Skapat
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

PDT_Armataz_02_12.gif Mycket konstigt blir det...

 

Kanske man skulle göra som Nils istället, "sjunga" in en låt och sedan lägga ut den på YouTube! PDT_Armataz_02_07.gif

 

- Man börjar ju undra var det ska sluta, eller...

 

[tube]e5ZAg92cQGU&[/tube]

 

* /Lasse
Lasse2007-10-28 19:41:35
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bromsränder... PDT_Armataz_02_16.gif

 

Hittade ett häftig klipp där en viltvårdare möter en björnhona med unge... (Ungen sitter i trädet som man ser i början av klippet).

 

[tube]O4xv8lBVPbU[/tube]

 

- Är det fler än jag som hade haft bromsränder i kallingarna!

 

PDT_Armataz_02_15.gif /Lasse
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vågar inte och hoppas jag aldrig behöver testa valpen i ett älgtest. Jag tror att våra bilar är livsfarliga i trafiken, i de flesta situationer. Därför kör jag försiktigt när jag är ute med valpen. Är det någon som provat älgtest eller liknande med valp, TGB eller annat grönt fordon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

jag undrar om man hinner med att ratta tillräckligt fort för att klara manövern i  57 kmh. skulle tro att det kom med någon kona.

Tar det också lugnt i trafiken, skulle inte vilja frontal krocka med valpen med något annat fordon.

Älg eländet körde jag nog över PDT_Armataz_02_39.gif i stället för att hamna på sida i diket om jag inte han stanna PDT_Armataz_02_05.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Älg eländet körde jag nog över PDT_Armataz_02_39.gif

 

Köra över en älg är svårt' date=' även med våra fordon. [img']http://www.terrangbil.net/_forum/smileys/PDT_Armataz_02_32.gif[/img] Farsan körde in i en med en Merca en gång. Tack och lov hade han inte fått upp farten för älgen hamnade i framrutan och det fanns ingen skada på bilen framför hjulhusen. Hela fronten hade altså gått fri under älgen.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Älg eländet körde jag nog över PDT_Armataz_02_39.gif

 

Köra över en älg är svårt' date=' även med våra fordon. [img']http://www.terrangbil.net/_forum/smileys/PDT_Armataz_02_32.gif[/img] Farsan körde in i en med en Merca en gång. Tack och lov hade han inte fått upp farten för älgen hamnade i framrutan och det fanns ingen skada på bilen framför hjulhusen. Hela fronten hade altså gått fri under älgen.

 

Dags o bygga stöddig frontbåge på elvanPDT_Armataz_02_03.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...