Gå till innehåll

Youtube


Gäst Chrille

Rekommendera Poster

  • Svar 1k
  • Skapat
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Smidigt. Vi har en "innovatör" är i trakterna, han har tagit fram ett system för band på läggning under färd för både tunga fordon och tex ATV, skulle kunna vara något liknade, jag har inte haft nöjet att se hans patent live, men han har lånat min bil som måttstock så han skulle kunna anpassa det till att fungera på 13 och 20 bilar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Smidigt. Vi har en "innovatör" är i trakterna, han har tagit fram ett system för band på läggning under färd för både tunga fordon och tex ATV, skulle kunna vara något liknade, jag har inte haft nöjet att se hans patent live, men han har lånat min bil som måttstock så han skulle kunna anpassa det till att fungera på 13 och 20 bilar

Nått sånt kan man ju inte säga och ivra upp massorna utan att ha bilder... :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä jag får ta och avlägga ett besök hos denna Innovatör med kameran i stealth mode :ph34r: .Tror jag har hans visit kort kvar, så jag hittar hem till han

Han hade tydligen varit i kina och försök få ATV tillverkarna att nappa på det hela, men med dåligt resultat, så han skulle satsa på tyngre fordon och tex SUVar, tills ATV marknaden var redo,

Man uppfattade han ju kanske lite som en kuf, men det brukar vara så med de som har skallen full av ideer. Säkert en trevlig snubbe med många roliga lösningar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...