Gå till innehåll

Valpmotorhuv


Doc Hawkeye

Rekommendera Poster

Hej

Har trevlig kusin som har dotter med nyköpt Valp a- traktor, de saknar en motorhuv
Jag har lovat försöka köpa en åt dom
Nån som har ?
Och tala isf gärna om vad ni vill ha för den, jag har ingen aning om vad en sån kostar.

Min main info@vbgvet.se
Mobil 070-2632891 sms a om jag ej svarar, är min jobbmobil
Mitt namn Mattias Sjöström

 

 

EJ AKTUELLT LÄNGRE HUV INKÖPT NÄSTGÅRDS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Komplett med bakdelen som på kapellvalpen eller bara luckan som på en med bakvägg och bara två platser i ?

 

Nu ligger min 10 mil enkel bort, men jag skall hämta något annat där framöver och skall ta hem min motorhuv med bakdelen på, och sälja, den har legat där i ladan sedan jag själv köpte den för typ 8 år sedan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej sent svar. Ja får jag bara vad det kostar mej att köra 20 mil och hämta den, samt betalt för vidare frakt så är jag nöjd, 

bättre att den kommer till nytta, Med dagens diesel pris ca 14 kr x 20 då ja ca 280-300 kr för huven + vidare frakt 

Den ligger kvar i ladan jag förfogade Över i Olerum, tillsammans med lita andra saker, men det är mest axelrör mm till TGB, så de får nog ligga tills någon i Klubben bygger om något och inte vill förstöra hela axlarna

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...