Gå till innehåll

Bjurbäcken 25-26/11


Gäst Andreas.E

Rekommendera Poster

Gäst danneape

Bara 2 dagar kvar!!!! smiley16.gif

På Fredag klockan 18,00 bär det av mot bjurbäcken för lite bärs å grillat,,smiley1.gif

Man får väll se hur hårt kepsen sitter när folket börjar ramla in på gården hos Trondsmiley17.gif

Vi skall tydligen åka samma sträcka som sist,, fast baklänges,, hoppas de inte menade backandes, smiley5.gif

 

//Danne
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

Bakvägen är ju alltid trevligt smiley36.gifsmiley36.gif

 

 

 

.... då kommer det med andra ord att luta åt andra hållet, där jag ramla i sist...

 

 

Andreas.E2006-11-22 22:50:06

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

smiley32.gif

Tror att jag kommer först och har då brasan igång för korvgrillning. Kommer ensam denna gången då min fru är lite frusen av sig, men det är hon visst inte ensam om har jag sett på andra träffar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var egentlig meningen at vi skulle ta en annen rute, men da trodde vi at det skulle være snø.

 

Uten snø passer ikke planene, så da tar vi Finnleden i stedet.

 

Det blir motsatt vei, men samme rute som på höstträffet, men det blirikke like lett nå. Forrige gang var det tørt. Nå har det regnet i en uke, så alle bør ta med winch og helikopter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst danneape

Några timmar kvar till avfärd,,,

Beau har lovat ha en brasa klar när vi kommer så det blir GÖTT!

Ha de bra under helgen alla ni som inte vågade följa med,, smiley4.gifsmiley4.gif

//Danne
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...