Gå till innehåll

Bjurbäcken 25-26/11


Gäst Andreas.E

Rekommendera Poster

Gäst Andreas.E

När det gäller bilder och filmer...så är det som följer:

 

 

 

- Det blev nästan inga bilder på denna turen, bara ett par bilder från

själva baslägret på Tronds Höglunda. Många orsaker, kort körtid och

massa regn...

 

 

 

- Men film blev det, rundt 30min som skall över i datorn och sedan

läggas ut, så det kommer under veckan. Kanske inte det mest spännande

sedan ingan av oss körde fast (blir fort så med proffs bak ratten smiley36.gif)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

mark ägare får tåla sånt bättre ett träd än en massa mark sönderkörd när men skall dit med något stort tungt att dra loss medsmiley1.gif, rot skador är alvarligare än ett träd som han kan ta ved i från, rot skador märks flera år senare och då brukar det gått röta i fler träd som inte syns fören han huggit ner det han trodde var fint timmer och visar sej inte ens duga till massaved smiley6.gif, fakta från många år skogsmaskin körning mvh hasse smiley2.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen
smiley20.gif synd på bilderna smiley19.gif Men det kommer väll flera att njuta åt smiley1.gif. jag har skickat in en förfrågan om att få åka med någon i gästrike off road till helgen få se om jag får något svar smiley9.gif men då åker kameran med så det är bara att hoppas mvh Hasse
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

Mmmm ni måste vänta lite till... jag skickade upp filmen på video.google.com men de komprimerade filmen så hårt att det inte går att se på. Så jag skall hitta en annan plats att lägga ut den på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst robban.f

Andreas, hör med hygren om du kan lägga den på hans server. Han lär ha gott om plats. Vi träffas i morgon - då kan du höra med honom. Han är min kartläsare. smiley32.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...