Gå till innehåll

Bjurbäcken 25-26/11


Gäst Andreas.E

Rekommendera Poster

Fick tyvärr prioritera annat under helgen. Hade dock telkontakt med gänget. Tydligen 7 ekipage som letade sig fram i geografin. Förmodar att det var blött. Men naturligtvis mkt trevligt. Ser fram mot kommande reportage o bilder

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst danneape

Jepp!

Nyss hemkommen från en lyckad träff,,

Blött var det men inte bottenlöst och ingen som körde fast,, smiley6.gif

Men en som körde sönder framaxeln,,smiley19.gif

Reportage och bilder kommer från Andreas.

//Danne
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

Synd på framaxeln smiley13.gif men att ingen körde fast var väll egentligen bra för nu har ni ju haft mer tid att leka på i stället för att hålla på och krongla med att ta lös någon i en myr smiley1.gif,fast det kanske fans någon med skaplig winch som ville prova den?smiley4.gif men kul har ni väll haft i alla fall hoppas jag smiley20.gif mvh Hasse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

smiley1.gif

Trevlig helg i Bjurbäcken igen. Tyvärr rasade framaxeln på en kraftigt höjd Volvo Start-jeep. Demontering av främre kardan pågår.

 

20061126_163924_PB250009a.jpg

 

En av två tgb 20 ute i terränglöpan.

 

20061126_164300_PB250014a.JPG

 

 

 

 

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

smiley1.gif

Löragskväll i torpet med tända stearinljus i takkronan som enda belysning. Kamerablixten ger inte rättvisa åt belysningen. Några stannade över till Söndag, Trond, Cato, Andreas, Danne och jag.

 

20061126_165932_PB250020a.jpg
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E

Åter tack för en strålande träff, vi kom inte så långt denna gången... men lika roligt var det smiley32.gif

 

 

 

Så då skall jag se om jag inte kan få skrivit ihop något, och få ut lite film.

 

 

 

 

 

 

Andreas.E2006-11-26 19:39:59

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ErikC304

Kul! Förutom framaxelraset, så klart. Och ni verkar haft trevligt i stugan innan kortet togs också, med tanke på "bordsinnehållet"... smiley36.gif Och vad kan bättre vara än en stuga utan el? Bras-värme och INGEN teve. Skulle passa mig som handen i handsken. Ser fram mot bilder och reportage!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Andreas.E
Kul! Förutom framaxelraset' date=' så klart. Och ni verkar

haft trevligt i stugan innan kortet togs också, med tanke på

"bordsinnehållet"... [img']http://www.terrangbil.net/%5Fforum/smileys/smiley36.gif[/img] Och

vad kan bättre vara än en stuga utan el? Bras-värme och INGEN teve.

Skulle passa mig som handen i handsken. Ser fram mot bilder och

reportage!

 

 

 

Absolut... vi hade det kanon trevligt.

 

 

 

Psssss !!! Det ryktas om en vinter-tur smiley2.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror bestämmt att Cato är lite sotis' date=', [img']http://www.terrangbil.net/_forum/smileys/smiley17.gif[/img]

//Danne
humm... sotis hva betyder det.......smiley36.gifsmiley36.gif

 

kan tenka meg detsmiley36.gifsmiley36.gif men jag skall inte seia noe mera smiley36.gifsmiley36.gifsmiley36.gif

 

 

men danne... du hadde mange fina historier smiley1.gif

 

hugga skogen måste danne også for att komma fram med 20:bilen smiley17.gifsmiley17.gif20061127_105311_Bilde_012.jpg

 

 
cato2006-11-27 10:54:52
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen

Ja jag har motor sågen med mej när jag är ute och kör, det har till och med räddat mej när jag körtfast då har jag satt ett grovt rep från bilen och till ett träd, ganska högt upp på trädet och sedan fällt trädet och bilen har rykts upp, inget att rekomendera att använda ofta då det är svårt att räkna ut hur långt bilen dras med och allt händer ganska fort har man en gång börjat fällningen så fins ingen återvändo det är bara att åka med smiley4.gif mvh Hasse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...