Gå till innehåll

912 Tråden.....


Gäst Myrsloken

Rekommendera Poster

  • 3 weeks later...
Gäst skåne

Kul att det gick bra på bilprovningenPDT_Armataz_02_02.gif. Har du en TD40 i 912 an? Den varvar ganska bra. 

Blir lite förvirrad av dina båt bilder ibland hytt på ibland hytt av? Coolast med hytt och den gröna färgen blev braPDT_Armataz_02_41.gif skit fräckt ekipage.

Stålplanken är det blivande landningsbana?PDT_Armataz_02_03.gif
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst skåne

Okey då är det i alla fall användbar bling,blingPDT_Armataz_02_02.gif.

Ett tag hade jag en Starke med en pigg D47. Lite höjd tändning så varvar den mer och lite upp skruvad pump gjorde så att hastighetsmätaren gick nästan varvet runt. Så klart raka rör bakom hytten, men den lät förvånansvärt lite.PDT_Armataz_02_13.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Torparn här jag undrar varför brytpinnen har ett minbre hål i mitten på min  912 a har jag ingen liten pinne med följd att brytpinnen bara greppar i halva hålet .Ska det vara en liten pinne oxå ???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Gäst Myrsloken

I dag var jag och köpte lite reservdelar till 912:an och då fick jag se något underligt.

 

Det måste vara en tidig prototyp av 912:an, den hade klenare axlar annan fördelningslåda och konstiga fälgar hade bara mobilen med mig så det blev bara en suddig bild på fälgen.....muttrarna var enorma och konade på insidan och fälgen var hopskruvad (ej bedlock).

DSC00433_Medium.JPG

 

 

Nu var den ombyggd till en skotare med midjestyrning tyvärr ingen kamera med.....

 

MVH Klas

 

Ps bild på Reservdelarna.

IMG_0524_Medium.JPG
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det måste vara en tidig prototyp av 912:an' date=' den hade klenare axlar annan fördelningslåda och konstiga fälgar hade bara mobilen med mig så det blev bara en suddig bild på fälgen.....muttrarna var enorma och konade på insidan och fälgen var hopskruvad (ej bedlock).

 
Det er BUDD felg med nav fra Dodge Weapon Carrier.
 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Gäst Myrsloken
Höll på att glömma min egen 912-trådPDT_Armataz_02_15.gif lägger in en bild på reservaren/donator/andra12:an

Minimalt med rost' date=' 1900 mi,l saknar kylare /grill

 

Då jag fått tag på lite delar så är inte 2:an längre någon Donator/reservare längre PDT_Armataz_02_03.gif

 

Bensinmotorn svarar bättre än D47:an PDT_Armataz_02_11.gif

 

912-2sv_Medium.jpg

 

MVH Klas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...