Gå till innehåll

Palmes bv


Gäst Portalpalme

Rekommendera Poster

Gäst Portalpalme

En bra pall är att rekomendera. Sen tappar man ibland ner saker i botten av motorumet. Då är det bra med en lång granne AlexPDT_Armataz_02_03.gif. Men nu förtiden så är ju inte han hemma så mycket (garaget) Så jag har nu skaffat en lång magnetstav.

MVH Palme
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Hej igen, och GLAD PÅSK!

När du nämde pallen, så tänkte jag till, och detta blev resultatet. En höj och sänkbar 'Balkonglåda', som kan flyttas och hängas på sidorna eller  framtill, och som man kan ha med sig ut i fält om olyckan skulle vara framme.

Appropå magnetstav, jag hade fixat en jättestark magnet från en hårddisk. Jag har aldrig tidigare sett en sån lycklig magnet. Den hittade järnföremål överallt att fastna i (så den kom aldrig ner till botten där problemen fanns).

MVH

Gert
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst clas1113

Snitsig kille den "där" GertPDT_Armataz_02_11.gif

Hur många gånger har man inte saknat en plattform att stå på.

Brukar bli att man hittar någon akrobatisk ställning med ena foten på bandet och den andra hängande

i en förvriden ställning. PDT_Armataz_02_31.gif

Glad påsk alla från Clas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Portalpalme

Ser ju fint ut det där Gert! Justerbar höjd det vore kanske något när grabben vill vara med och meka.

Trevlig påsk på er

Mvh Palme
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...
Gäst clas1113

Det ser vi fram emotPDT_Armataz_02_02.gif

Har själv varit ute med bandvagnen idag och det var kul att  få "köra in den" inför kommande vinterPDT_Armataz_02_03.gif

Du kan väl inte vänta tills jul med målningen då du kommer klättra på väggarna av abstinensPDT_Armataz_02_11.gif

MVH Clas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Portalpalme

Jag skall besiktiga 1111an om en vecka. Det är något oljud som jag inte hittar så grannen kommer upp i kväll för att hjälpa mig. Jag tänkte köra lite nästa helg med bvn. 

Abstinens JA    MVH Palme
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...