Gå till innehåll

Finn Fem Fel


Gäst OBELIX

Rekommendera Poster

Norrhyttan,

 

Jag är nog inte riktigt med på vad du menar nu......

 

FormerMazda,

 

Du ser, det är bara att kolla vidare- och facit ger jag när någon har beskrivit vart skillnaderna ligger.

 

SKREV OBELIX 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst H.Hansen
Jag hoppas att du inte har något emot Finspång Hasse utan att det är själva fotvandringen du har problem med PDT_Armataz_02_02.gif.

Mvh.

//David

Nä har inget emot Finspång' date=' lite långt att gå bara [img']smileys/PDT_Armataz_02_05.gif[/img]
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill ju inte lägga ut facit förräns alla är hittade. Men skriv vilka ni hittat så blir det lättare att leta fram den sista. Och jag tror jag vet vilken det är som ställer till huvudbry.

 

SKREV OBELIX
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okey då kör vi en oskarp bildPDT_Armataz_02_01.gif.

aa201141821PM7a44.jpg

c4201142425PM7346.jpg

Då hoppas jag att det är några av de fem modifieringarna som syns ända till kalAsbyPDT_Armataz_02_07.gif.
Ha ha jag fick upp lika samma på båda bilderna.... ändratPDT_Armataz_02_02.gif

skåne2011-09-06 16:25:55

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får väl säga vart dom 5 detaljerna är då så vi får gå vidare.

 

Lampan i taket på planet, snubbens huvud bakom kärran, dörrhandtaget på bakdörren, nummerplåten och skogsdungen bakom högra snubben.

 

Nån mer som vill lägga in ett tävlingsbidrag? Annars kommer det en ny från mej i kväll.

 

SKREV OBELIX
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här gillade jag, kommer titta länge på den för att hitta alla fel. Ett hittade jag tämligen direkt. Det är en person som "tappat" sina badbyxor på den ena bilden.

 

Plus en liten svart prick ovanför tillhöger om nåt som ser ut som en tidning.

 

SKREV OBELIX
OBELIX2011-09-10 00:58:04
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FormerMazda ville ha en enklare.... och lägger sedan upp en sådan här utan något terrängfordon om där inte är ett/en under den missfärgade parasollen? 

Badbyxorna, svarta prick vid tidning, missfärgad parasoll, sedan har jag hittat en till liten gubbe som är bortplockad på den nedre bilden han står bakom ett barn i vit tröja och i mellan två stycken med delvis blå kläder och under en tjej klädd i grönt och långt ljust hår, oj vilken förklaringPDT_Armataz_02_15.gif, men varför är den sista så svår att hitta?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst FormerMazda

Jag ville bara testa hur säkra ni är.

Och jag har via PM fått in ett svar som stämmer till 100%.

Och killen som är bortplockad är ju Waldo själv. Var ju tvungen.

Men vi låter RAPTGBIL kliva fram själv med rätta svaret tycker jag!

Sen hade väl Obelixen en på g?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...