Gå till innehåll

Finn Fem Fel


Gäst OBELIX

Rekommendera Poster

Skåne, ditt facit är korrekt på alla punkter utom en- och det är molnet. Det är det vita molnet ovanför, till höger som är lite moddat. Men jag måste rkänna att midifikationen syntes knappt när jag la ut dom bilderna här.

 

Jag är rätt säker på att jag har alla på krigarbärgaren, men den sista är jag lite osäker på. Jag väntar ett tag.......

 

SKREV OBELIX
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kan inte vara så enkelt att den ena bilden är ljusare än den andra? PDT_Armataz_02_10.gif

I så fall har jag alla 5...

 

OT:

Personligen är jag långt ifrån imponerad av den där bärgarn, men det kanske har framgått tidigare...

 

 

 

Vinkon2011-10-04 19:43:24

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


OBELIX har hittat fyra modifieringar gjorda av mig plus en som inte jag har gjort, ha ha helt otroligtPDT_Armataz_02_07.gif en liten prick som jag inte har rört på bilden men OBELIX hittade den och nu ser jag också den.


Så egentligen är det ju rätt, men de modifieringarna jag har gjort är större än en liten prick och det är inte några färgskiftningar utan borttagna eller flyttade detaljer större än en prick, tanken är att det ska vara ganska lättPDT_Armataz_02_43.gif.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skåne' date=' ditt facit är korrekt på alla punkter utom en- och det är molnet. Det är det vita molnet ovanför, till höger som är lite moddat. Men jag måste rkänna att midifikationen syntes knappt när jag la ut dom bilderna här.

 

SKREV OBELIX
[/quote']

Är ringen jag ritade bland molnen sidan om din midifikation?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är lugnt OBELIXPDT_Armataz_02_02.gif.

Jag gjorde stora ringar så kanske någon prickar rättPDT_Armataz_02_07.gif.

Grattis till OBELIXPDT_Armataz_02_44.gif, till sex hittade modifieringar hittills..... nä det ska vara femPDT_Armataz_02_15.gif.

Någon annan som närmar sig FEM hittade?

Bärgare är praktiskt och fräcktPDT_Armataz_02_43.gif00569.jpg 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, här kommer facit: PDT_Armataz_02_01.gif

 

dc5201162050P794d.jpg

 

Det var jordhögen jag aldrig kunde se.

Påminner om ett sånt där autistiskt test faktiskt, hur tydligt som helst och mitt i bilden men likväl osynligt nästan för en normalbegåvad.

 

Kanske jag e autistisk? PDT_Armataz_02_14.gif

 

Rätt eller va?

 

OT, är herr Skåne möjligen engagerad på något vis i just den bärgarmodellen?

 

 

 

Vinkon2011-10-05 18:25:40

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hävdar fortfarande att det finns en skillnad till, och jag har scrollat uppått och neråt för att eliminera eventuella fel på min skärm, titta själva och avgör. på den bilden där den ena saftblandaren är bortplockad, kolla alldeles nedanför till höger på den lytande ytan som går ner till skåpet. På ena bilden är den helt rak, och på den andra går den ner mot skåpet i en radie.

 

Jag gör en till snart, om ingen annan hinner före....

 

SKREV OBELIX
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

@Obelix, det kan ha göra med att bilden blivit lite deformerad när den modifierades.

Titta på hålet(en) till stoppklossen i boggien tex.

 

Jag knåpar på en ny bild i knåpande stund. PDT_Armataz_02_01.gif

 

Kan inte "vinnaren" få ansvaret för nästa bild?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog en egen ur bild-arkivet:
[bild]

Förhoppningsvis blir denna inte lätt...
Gjorde den lite större än vad som var tänkt från början också, så på med läsglasögonen nu! PDT_Armataz_02_03.gif


*edit*



Vinkon2011-10-05 21:20:19

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu så PDT_Armataz_02_44.gif

 

 

 

 

Grattis! PDT_Armataz_02_02.gif

Får även be om ursäkt än en gång PDT_Armataz_02_15.gif

 

Finns det något knep för att "gömma" felen/skillnaderna på något bra sätt egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...