Gå till innehåll

Vad göra en regnig dag?


eile

Rekommendera Poster

Tittade förbi Jysk och upptäckte att det var rea på bra material till bilen.

Blev ett färdigt set till täcke samt ett dubbelset som jag sydde om till lagom mått till bäddmadrassen, dvs så man får ett lagom påslakan till bäddmadrassen vilket gör det lättbäddat och att det ligger still tog även med lite extra tyg så det blev en matchande omgång gardiner tyget var nell satin och inte tryckt utan präglat så det liknar krikstreckrandigt ingen skillnad på rät och avig dvs gardiner lika snygga på båda sidor. Det hela blev riktigt billigt totalt ink tråd 675:- täck set, bäddmadrasset, 2 örngott och gardiner samt rätt mycket tyg över.

 

Mina rutor i campern ligger med 20 mm salning (den grå listkanten) så vill man campa i ogynnsamt klimat kan man skydda sig mot värme eller kyla lätt genom att trycka dit 20 mm frigolitskivor.

 

Forsätter skitvädret här i småland åker kanske framstolarna i levis jeans ut och det blir zebra så det matchar soffan bak.

 

post-5279-0-09280600-1342289823_thumb.jpg

post-5279-0-73843300-1342289867_thumb.jpg

post-5279-0-84074500-1342290300_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar du bli sugen att dra ut igen.

Inte fel att fixa till lite utifall man får ett ryck,

Har fortsatt lite med mitt skåp efter det gick bra att campa med lill tjejen där. man kan behöva en spark i baken i bland för att komma i gång igen, ja i mitt fall då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja regnet sveper då som vanligt in :(,det här är det sämsta sommarvädret på många år.

tar nog valpen in till sockeln å handlar ett luftfilter och och en massonit-skiva till 13-bilen.

Tog moppen igår,men naturligtvis började det regna....bara att gasa hemmåt igen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo det behövs en sparken ibland, min stod ju halvfärdig med ny inredning i 5-6 år det som fattades var bara att sätta dit belysning, välja och sätta dit handtag, ändra en låda och dit med gasolen. Så efter lite tjat från grabben så blev det gjort och vi prov campade.

 

När jag kom hem fanns inspirationen kvar och därför åkte symaskinen fram. Plockade tom i förrgår fram de bättre begagnade gummilisterna som skulle bytts ut för hur många år sen som helst och nu försvann mycket vindbrus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...