Gå till innehåll

Rekommendera Poster

Hej ny på forat köpte en papperslös 912a 53a finns det något ramnummer instansat på dessa sökt å skrapat men utan framgång...

Min andra 55a har ju en plåt på torpeden dock finns de inte ens skruvhål efter någon på den nya det hade vart kul att få den registrerad igen...

 

Thomas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej ny på forat köpte en papperslös 912a 53a finns det något ramnummer instansat på dessa sökt å skrapat men utan framgång...

Min andra 55a har ju en plåt på torpeden dock finns de inte ens skruvhål efter någon på den nya det hade vart kul att få den registrerad igen...

 

Thomas

Skicka gärna in en bild på den.

 

Vilken var det du köpte?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Jo jag lever missat detta, forskat lite att få tag i ett orginal flak men de verkar tunnsått.. terräng hade skrotat ett nyligen surt. Meningen är väl att ha ut en på vägen igen dock har ingen tid lagts på detta i större omfattn än..Får bli en vår rusning :D

 

D67 dök väl upp runt 60 talet skulle jag tro men den passar perfekt jag kan inte se någon större ombyggnad.. dock får man tydligen vända olje sumpen å då ändra sugsilen dock enbart hörsägen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...