Gå till innehåll

9033 inredningsfrågor


Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag håller på att återställa en 9033 radiovalp till originalskick. Bilen rensades för många år sedan invändigt av den tidigare ägaren som använde den som jaktbil. Några delar av inredningen sparades men är i stort behov av renovering. Det saknas en hel del och jag skulle behöva lite hjälp.

 

- Vilken färg är det på rörställningen under bordet? Blank eller matt, kulör?

 

- Hur är sittplatserna arrangerade vid sidorna bak? Dynor och ryggstöd på 4 platser?

 

- Är det en enda kabelhärva ("slang") med allt kablage mellan uttagsluckan till vänster därbak, till stora bordet, eller flera ihopbuntade kabelhärvor? Saknar den/dessa.

 

- Ser lilla uppfällbara bordet fram och det större löstagbara med stöttan bak, likadana ut som det fasta bordet ("vitspräcklig" perstorpsplatta med svart plastkant)? Saknar även dessa och stöttan.

 

- Var förvaras jordspettet?

 

Någon som vet eller har ovanstående liggande över? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst sven pa landet

Haj du!

 

Det som ej är original, är pulversläckaren, tog bort domkraften , och fick då plats med släckaren, (känns lite "säkrare" att ha en med).  "Röd pil" är extra batterilåda.

 

Du får väl ta dig en, "vinter tur till Kräftans rike", och kolla själv hur det ser ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst sven pa landet

2 bilder från "innan start", 1 från när jag var "nästan" klar.

("0rkar ej" gå ut och öppna porten för att ta några "bättre".) (du vet väl, hur det är att vara pensionär :D :D :D)

post-6449-0-40697800-1421419123_thumb.jpg

post-6449-0-09864000-1421419134_thumb.jpg

post-6449-0-91220000-1421419142_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...