Gå till innehåll

Öpningsbar framruta L3314


Rekommendera Poster

Hej alla har just köpt en L3314 HT  gammal vattenfall bil, alltså inte en gammal krigare. Vet faktiskt inte om det skiljer nått igentligen? om man tittat på framrutan så ser den "försänkt" ut, ungefär som det skulle kunna sitta en öppningsbar framrute ram i "fösterhålet" om nån förstår vad jag menar. Vore lite cool med öppningbar framruta på sommaren. Har sett att den Norska varianten har fällbar framruta på vissa modeller men det är inte det jag far efter. Nån som vet?

Mvh Jocke i Norrtälje

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis till din ur-valp :wub: valpar är alltid roliga.och du kommer få spännande stunder.

Ta ett foto på rutan och ladda upp så vi får se.

Det skiljer en del på 3314(Civil),3315 eller 903an är väl armens då oftast med 24volts system

och avstörd motor.

Ja är ganska säker på att jag sett 3314 med öppningsbar framruta,kan ju va

modiferat eftersom med

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Törs påstå att dom flesta Armevalpar hade öppningsbar framruta,suveränt sommartid när det är varmt.
Bara att öppna rutan och det blåser som fan,åker du genom en myggsvärm slipper du sitta ensam i hytten...... -_- 
Min 3314 PU var en civilare med fast ruta men har sedemera kompletterats med en öppningsbar ruta.
ps.
Är det fler än jag som har problem att editera en text här i fönstret man skriver inlägg i ?
Ex.vis Backspace funkar inte,ska jag lägga in en bokstav i ett felstavat ord måste jag krångla med knappen "insert".....

Upplever att nått är ändrat till det sämre i forumet......Admin???

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det fler än jag som har problem att editera en text här i fönstret man skriver inlägg i ?

Ex.vis Backspace funkar inte,ska jag lägga in en bokstav i ett felstavat ord måste jag krångla med knappen "insert".....

Upplever att nått är ändrat till det sämre i forumet......Admin???

 

Ja märkte nått knas när jag skrev i min bv-tråd igår,ibland kan ja inte få fram fältet med smileys och

bifoga filer o sånt,men efter att man uppdaterar webläsaren kommer det fram till slut.

Mitt tangnetbord är full av chipps o snusrester så jag trodde först problemet låg där :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...