Gå till innehåll

Kalender


mud boy

Rekommendera Poster

  • 1 month later...

Bra fråga! Det är klart vi kan snabbstarta kalendertillverkning, bilder finns framröstade sedan i höstas. Dock har det hunnit bli februari men det är en massa månader kvar på 2015. Någon visste också att man på något ställe kan beställa kalendrar som startar på annan månad än januari.

 

Så vi ställer frågan:

 

Hur många skulle vilja köpa en "lite försenad" kalender 2015?   :unsure: 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket "bildmateriell" kommer att visas, (jag kan ej finna någon omröstning/bildvisning)  och vad beräknas priset kunna bli.

 

 

Vilket "bildmateriell" kommer att visas, (jag kan ej finna någon omröstning/bildvisning)  och vad beräknas priset kunna bli.

 

Jag ska hjälpa farbror!   -_-   :lol:

 

http://www.terrangbil.net/forum/index.php?/topic/11041-terrängbilnet-kalenderalmanacka-för-2015-önskar-du-bidra-med-ditt-fordon/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant länk! Förmodligen har de flesta inte behörighet att följa den, men det märker väl inte farbror ägaren med alla sina behörigheter :lol: :lol:

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst sven pa landet

He he he :D  DET var mycket roligt att där var fler som kommit till denna slutsats. Jag blev riktigt orolig, att jag kommit ÄNNU närmare senilstadiet, och ville ej svara DEN ÄNNU ÄLDRE FARBRODERN.  :lol: :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant länk! Förmodligen har de flesta inte behörighet att följa den, men det märker väl inte farbror ägaren med alla sina behörigheter :lol: :lol:

 

Aha, Ser att farbror nuvarande ägaren har stängt butiken där tråden ligger, därför ser inte farbröder Övriga den. Butiken är stängd under tiden terrängbil.net överförs till ny server och ägare, sedan öppnar farbror nya ägaren butiken igen, med fler grejer...

  • Like 5
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

He he he :D  DET var mycket roligt att där var fler som kommit till denna slutsats. Jag blev riktigt orolig, att jag kommit ÄNNU närmare senilstadiet, och ville ej svara DEN ÄNNU ÄLDRE FARBRODERN.  :lol: :lol:

 

Du var för sen på knappen Sven, länken har ju varit där i månader! Klart symptomatiskt för de ÄLDSTA FARBRÖDERNA ! ! !  :excl:

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen!

 

Då finns det ett förslag:

 

Kalender mars 2015 - februari 2016. Bilder enligt de med flest röster i länken ovan. Pris 100,- /st om vi blir 10 st.Bindande beställning genom förskottsbetalning till nystartat bankkonto som meddelas via PM. Leveranstid c:a 14 dagar. Om allt klaffar blir det några kronor över som oavkortat går till driften här.

 

Nu är det bråttom! Fyll på i listan:

 

Wingflyer  1 st

mud boy   ?

SBAT111  1 st

VolvoT33  ?

bsvensso  ?

Vinkon      ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...