Gå till innehåll

Wings & Tracks 2015 Skånes Fagerhult


Rekommendera Poster

Skånes Fagerhults flygplats, fredag 1:a maj, kl 10:00-15:00.

Visning och uppvisning av gamla entreprenadmaskiner, traktorer, militärfordon, veteranbilar, motorcyklar m.m.
 
Försäljning av korv och läsk.

Välkomna till en trevlig dag bland gamla maskiner av alla slag!
 
Vägbeskrivning:
E4 avfart Avfart 73, kör mot Hishult, Healt, följ skyltar "Wings & Tracks".
 
För mer info kontakta: Bo Marntell, 070-627 22 76
 
 
  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag planerar att köra dit med min 131 och kika. Har aldrig besökt eller hört talas denna träff innan.

 

Det lutar även att köra till Bergundaträffen i Wäxjö efter W&T.

Möjligen kommer även skabblusen med sin 13.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då är bilarna besiktade, 9033 i torsdags och 11'an idag. Båda med blankt papper. Kände att en bakbroms på 11'an inte tog, men eftersom den inte kan testas på rullarna passerade det obemärkt... B)

 

Torsdag em lastar vi bilarna och bandisen. Fredag morgon till Skånes Fagerhult. Borde vara där vid 9-tiden.

 

Fler som kommer?

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hey wingfyer

 

Ser ut som jag och skabblusen kommer, i befintilgt skick.

Jaa Jaa, med det sagt så syftar jag på att vi båda kör varsitt ofärdigt men rullande offroad project.

Meen åandrasidan vilken tgb är inte det kan man fråga sig?..

 

Varför inte förlänga er utflykt något med att hänga med till Bergundaträffen, Växjö, efter Wings and tracks?

Kommer bli kanoon med lite mörkerkörning och pilsner på det som avrundning innan John blund kommer och hälsar på.

 

Hur som helst ska det bli riktigt trevligt att bekanta sig med både dig och dina prylar.

Vi ses på W&T då!

Hej / 131

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej 131!

 

Kul, då blir det i alla fall några fler Terrängbil-medlemmar på plats! Vi är nog framme strax efter 9, sedan har vi att göra en stund att lossa bilarna. Kommer med Bv202, 9033, TGB11 och nyss bestämt, Willys MB. ^_^

 

Hade varit skitroligt att fortsätta till Bergunda, men lördagen är bortbokad sedan länge... :(

 

Vi ses på fredag!

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lastat och klart! Valp, Elva och MB på släpet. 202 på bilen. Regnade på sluttampen, blev blöt så inget fotande. Ska knäppa en bild på ekipaget i morgon.

 

Rune A (Ljungby Maskin) ringde för en stund sedan och berättade att han och sonen ansluter med Bv206 och GMC.

 

Börjar väl likna något nu... :excl:

 

Ses i morgon!

  • Like 5
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej wingflyer

 

Du kommer inte att tro resultatet av felsökningen!

Det får bli en"cliffhanger " tills vi ses på tgb träffen i Växjö.

 

Trevligt att ses, och vi ses snart igen.

Hälsar / Skabblusen och 131

 

Hej på er!

 

Gissar på soppa torsk? :huh:   Som de sade på TV, spänningen är oliiiiidlig!  :lol:

 

Ja, kul att ses! Bra gjort oxo att ändå ta er fram!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ser en intressant sak, om man tittar på tecknen i den inkopierade texten, och jämför med rutan som man får längst ner till vänster på skärmen när man för pekaren över texten.

Då blir "I" olika i första och femte position. Det måste vara därför som länken inte funkar när jag skriver in den.

:o

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad göttigt. massor av trevlig a fordon och leksaker :) 

Fy tusan lingrävaren väcker minnen, har faktiskt fått äran att sitta och last med en sådan en gång. 

Ja många konstiga konstruktioner finns det och nu är jag lite sne på att jag inte kunde åka ner. men det blir kanske fler år  ;)

 

Ni verkar då haft en fin dag 

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...