Gå till innehåll

Bessemerträffen Hofors 6:e juni 2015


Rekommendera Poster

Min plan var att få prova lite olika varianter. Olika tryck i däcken och eventuellt kedjor men när vinschen pajade samt att jag fick fysiska problem så blev det inget av!

I år var det nog blötare än när du var där Björn. För att komma till det "övre" området var man tvungen att passera ett mjukt område. Detta område var inte sönderkört när vi började. Men vi med scaniorna körde sönder det rejält på en gång, själv kom jag inte ens förbi det! Dessutom var det nytt med stenhårda restriktioner angående vinschning i ledningsgatan i år :D, så långt kom jag dock aldrig.

 

Restriktioner Hmm hur kommer det sig tro......Björn ;)  Kanske vi ska satsa på nästa års träff? 2 kedjor till på din Björn?

  • Like 4
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får ta och tacka gestrike offroad för en väl genomförd dag. Och dexxas för vinchningen när man skall envisas att testa dom största lerhålen utan det resultst man själv önskat.

 

Synd med brandposten i år.

vi får väl lägga en 20:a/näsa nästa år så får tvätta bort den värsta leran.

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Å fan! Trodde du hade tomtemasken på dig på bilden?  :lol:  :lol:  :lol:"

Ytterligare en anledning att åka ned till Växsjö.......Börjar att bli personligt det här....... B)  B) 

Ska leta på min gamla kalashnikov och se till att pipan o magget är i ordning först bara..... :wub: 

Mvh/Dexx

  • Like 4
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Å fan! Trodde du hade tomtemasken på dig på bilden?  :lol:  :lol:  :lol:"

 

Ytterligare en anledning att åka ned till Växsjö.......Börjar att bli personligt det här....... B)  B) 

 

Ska leta på min gamla kalashnikov och se till att pipan o magget är i ordning först bara..... :wub: 

 

Mvh/Dexx

 

Kanon! Jag har en Galil SAR, då kan vi jämföra storlek och dimensioner, mm! (Min är nog störst) :lol:

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härligt att se er tjöta på forat gubbs! Jag tror ni skulle ha stort utbyte av att träffas IRL, ser en hel del likheter på det personliga planet Dexx/WF....

 

Tjöt? Nänä! Detta är blodigt allvar! Nord mot Syd, typ! Och eventuella likheter beror förmodligen på skuggor från träden eller så... B)

 

(Men jäkla kul om du har möjlighet att komma till Växjö Dexx! Med eller utan grönt köretyg.)

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte fan kommer jag tomhänt,det är ett som är säkert. :lol:  :lol: Tyvärr är det en större helgreparation på ett lokalt företag som intresserar samtidigt....... :D  :D 
Har fått en förfrågan om att vara med på ett hörn.....
Lite osäkert att reservmaskinen hinner dyka upp,och blir det en fördröjning så funkar det att åka ned.


Ena alternativet innebär bara utgifter,och det andra inkomster....Spara eller slösa?? :rolleyes: Eller både och??

 

Vi får se hur det går.....


Mvh/Dexx

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

Laddar...
×
×
  • Skapa nytt...